2 mai 2007

39 2 0
                                    

Spitalul din era plin de oameni. Nu aveai unde arunca un ac. Toti erau entuziasmati : CANCERUL A FOST VINDECAT. Puteai citi asta pe toate ziarele sau pe posturile publice. Multimea din afara spitalului incepu sa se urce pe ambulante si sa strige 'TRAIASCA DOCTORUL OLIVER'. Era o imbulzeala totala.
O voce incepu sa rasune in amplificatoarele de pe strada.
DRAGI OAMENI...
Era insusi doctorul Oliver.
...VA MULTUMESC PENTRU SUSTINEREA VOASTRA PERMANENTA. CU AJUTORUL VOSTRU AM REUSIT SA CREEZ SERUL CARE NU NUMAI CA VINDECA CANCERUL DAR II SI PREVINE APARITIA. IN PREZENT MAI MULT DE JUMATE DIN POPULATIE A FOST INJECTATA CU ACEST SER MIRACULOS. STRIGATI CU TOTII 'AM DOBORAT CANCERUL'...
Multimea incepu sa zbiere din toti plamanii ca si cum ar fi fost obligati.
O lupta atat de veche a fost castigata. Omul a biruit boala.
Vaccinul se raspandii repede. Din America in Asia, Australia, apoi Europa si Africa. Era ca un dar al lui Dumnezeu.
Se incheiara nenumarate prietenii intre tari. Rusia doneaza rachete nucleare Statelor Unite, Italia ajuta Egiptul cu valorificatea monumentelor ....tot felul de aliante. Lumea e in armonie totala. Pace deplina!

''Stiu ca pare plictisitor dar chiar nu am stiut cum sa incep aceasta carte. Va garantez ca in continuare va fi mult mai interesanta. Pe cuvant de CERCETAS :)))).''

SupravietuitorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum