Další dny to šlo s Harrym z kopce, protože takhle často si to nedělal už nějakou dobu a to jen kvůli sexy učiteli tělocviku, kterého měli jen jednou a on na něj nemohl přestat myslet. Představoval si jeho zadek v krajkových kalhotkách, ve vlasech ouška a ty oči, které byly nejspíše modré, sklopené k zemi.
Bylo to s ním těžké, protože pokaždé co si učitele Tomlinsona představil, tak si musel najít soukromý, aby se zbavil těsnosti v kalhotech a to ho nebavilo. Také když viděl Tomlinsona na chodbě, tak mu věnoval sladký flirtovní úsměv, ale Tomlinson vždy odvrátil pohled a pokračoval tam kam potřeboval.
Jednou Harry-protože zaspal-utíkal před Bad učitelkou, která nenávidí opoždilce, když do Tomlinsona narazil. Oba spadli na zem, učitelovi papíry se rozletěli do všech stran a brýle spadly z jeho nosu. Harryho zelené oči se setkaly s úžasně modrýma očima, které nehalilo sklo a které byly tak krásné a čisté.
"Omlouvám se." omluvil se Harry okamžitě a začal sbírat listy, zatím co se Tomlinson snažil nahmatat své brýle a v té chvíli kudrnáč pochopil, že pan učitel bez brýlí moc dobře nevidí. Šibalsky se usmál a vzal brýle, jen aby mu je mohl sám nasadit. "Mám je pane Tomlinsone." pronesl a s příjmením si pohrál na jazyku. "Nandám vám je." přiblížil se a brýle opatrně vrátil na své místo-naschvál se co nejvíc dotýkal cizí kůže, protože si chtěl pamatovat jemnost rysů svého učitele-, když na něj dvě modré kapky zamrkaly a Tomlinson se trochu odtáhl.
"Uh-" odkašlal si, vzal si papíry, které sesbíral Harry a s přísným výrazem ve tváři se postavil. "Děkuji." zakroutil hlavou, když k němu student přistoupil blíž. "Příště neběhejte po chodbě." dodal a nechal Harry opařenýho stát na místě.
Pro Harryho to, ale stejně byl nejlepší den, protože konečně znal pravou barvu učitelových očí a mohl se ho dotknout. Kudrnáči pak přišlo, že se mu učitel vyhýbá ještě víc než dřív. Bylo mu to líto, ale nevzdával se s nadějí.
"Harry?! Harolde? Kurva, Stylesi!" z myšlenek ho dostal až blonďatý kamarád, který s ním zatřásl. Otevřel své zelené oči a zamyšleně zíral na Nialla. "Ty idiote, zase jsi usnul při hodině?" zeptal se se smíchem Niall, Harry si promnul oči a zývnul. "Dělej musíme na tělocvik. Tomlinson se posere jestli přijdeme pozdě a nestihnem se převlíknout."
Při jeho jméně vyskočil Harry na nohy, ušklíbl se na svého kamaráda a hodil si tašku na záda. "Tak na co čekáme? Jdeme za ním." v hlavě si už připravoval plán okukování Tomlinsonova zadku při cvičení.
"Jsi najednou nějakej živej." broukl Niall a jen těžce držel krok s Harryho dlouhýma nohama. Kudrnáč něco tiše zamumlal, ale nebylo to nic důležitého. Oba zrychlili krok, když se dostali do šatny a přímo do dějiště bitky oblečení. Všude lítalo oblečení-trička, kalhoty, ponožky, boty a Harry dokonce zahlédl boxerky.
"Co se to tu kurva děje?!" vykřikl skoro ženský hlásek, ale i tak všichni přestali s aktivitou, kterou dělali a podívali se směrem ke dveřím, kterými právě přišel Harry. Kudrnáč uhnul z výhledu a viděl menšího, sexy učitele, který právě zuřil. "Všechno ukliďte a hned!"
Harry se s úsměvem podíval na Niall a ten jen pokroutil hlavou a zamířil na jejich místo vzadu, kde už na ně čekal Zayn. Kudrnáč chvíli sledoval Tomlinsona-bože hrozně moc si přál znát jeho křestní jméno-, jak se jeho malá postava s brýlemi vzdaluje do kabinetu tělocvikáře a až když zmizel vevnitř, tak se i Harry odhodlal jít převléknout.
***
Tělocvik probíhal krutě. Tomlinson měl špatnou náladu a na všechny křičel a dával jim úkoly a resty pokud ho nedokázali splnit. Všichni byli vyřízení a to měli mít ještě další dvě hodiny. Niall už byl na lavičce, protože se mu při běhu zatočila hlava a málem skolaboval. Bylo vůbec překvapující, že mu dal učitel uvolnění, ale dostal ho.
Harry v podstatě neměl šanci s Tomlinsonem promluvit, ale v podstatě si ho celou dobu prohlížel. Byl to pro něj úžasný pocit čumět na to pěkný tělo a představovat si co za věci by se s ním mohlo dělat, hlavně když viděl, jak ohybný pan učitel byl.
Už to vypadalo jako úplně zbytečný den a Harry si myslel, že půjde domů bez výsledků, jen s tvrdou erekcí v kalhotách, které se večer bude muset zbavit, když k němu došel Tomlinson a svýma modrýma očima se díval do těch Harryho, jen tam překážely ty brýle.
"Chci si s vámi promluvit." řekl jeho jemný hlas bez náznakuj jaké koliv emoce. "Až skončíme, tak přijďte za mnou do kabinetu." a když Harry přikývl, tak si Tomlinson jen spokojeně odkašlal a zamířil si to pryč.
ČTEŠ
Cheeky Schoolboy || Larry ✔
Fanfiction"Jste velice sexy pane učiteli s tou rozeplou košilí a rozcuchem, který přímo křičí ,,právě jsem měl sex se svým studentem,, a je mi ctí, že jsem tím studentem mohl být zrovna já." !!Krátký příběh!! Best #54 in FF Dokončeno✔