"C-co to děláte?" zamumlal učitel, když ho Harry odtáhl k pracovnímu stolu, na který ho potom natiskl svým tělem.
"Chci vám ukázat, pane Tomlinsone jaké to je, když vaše území dobije někdo jako jsem já." zašeptal Harry učiteli do ucha a Tomlinson nad těmi slovy neměl slastí protočit oči, ani neměl v hlavě přemýšlet nad tím, že chce, aby ho jeho student ošukal. Harry sjel rukama na jeho zadek, který si vždycky tak moc přál promnout v rukách a teď se mu jeho přání splnilo, když ve svých velkých dlaních svíral Tomlinsonův zadek a nevěděl to jistě, ale přišlo mu, že jeho ruce byly stvořené, aby držely zrovna tenhle krásný zadeček. "Oh, kurva... pane učiteli váš zadek je tak dokonalý." zasténal Harry, podepřel učitelova stehna a vytáhl si ho na svůj pas, překvapen tím, že Tomlinson ihned obmotal své nohy kolem jeho pasu a rukama obejmul jeho krk.
"S-sklapni." zašeptal Tomlinson a jeho tváře hořely studem, když byl dravě políben a hrubě přitisknut oproti desce stolu. Zasténal Harrymu do úst, když se jejich rozkroky otřely o sebe. Oba začali hořet touhou po tom druhém a i když byl učitel stále na pochybách, tak nedokázal odstrčit sladkého Harryho Stylese, který mu právě znásilňoval krk. Určitě tam bude mít spoustu znamének a bude muset svému okolí vysvětlit, kde je vzal, ale na tom teď nezáleželo.
Harry po několika minutách, kdy si užíval čistý a jemný krk pana učitele, zvedl pohled, aby se setkal se safírovou modří, která byla výrazně skryta tmavou černou.
"Neházejte na mě ty pohledy." zavrčel nevrle učitel, protože se na něj jeho student znovu díval jako na kus masa a to on neměl rád. Vlastně miloval jemné zacházení a na všechno se mělo jít celkově pomalu. Tohle co se tu dělo, ale bylo úplně mimo jeho pravidel. Toho kluka zná sice déle, ale neprohodili spolu ani jednu větu, pokud nešlo o školu a právě teď jsou k sobě natisklý tím intimním způsobem za který určitě dostane vyhazov, až na to někdo přijde.
"Řekl jste, abych vás ojel, teď hned a tady?" ušklíbl se Harry a položil učitelova záda na stůl, aby se mu mohl věnovat všude.
"N-ne." zaprostestoval Tomlinson, ale jeho tělo, které se po Harrym natáhlo všechno zkazilo.
"Slyším, co říkáte, ale mluvíte potichu." zasmál se Harry a rukou sklouznul na rozkrok pana učitele, který následně hlasitě zasténal nad tím příjemným pocitem, který nezažil už pěkně dlouhou dobu. "Ale výrazně slyším váš rozkrok, který přímo křičí o to, abych se ho dotýkal víc."
"Sakra!" Tomlinson otevřel oči, které doteď nevěděl, že měl zavřené a podíval se na svého studenta, který mu bez problémů stáhnul kalhoty. Učitel si až v té chvíli uvědomil, co má na sobě, i když ho ještě před tím látka škrtila, ani tak si na to nevzpomněl.
"Ale..." Harryho oči byly vytřeštěné, když hleděl na růžové krajkové kalhotky, které měl pan učitel na sobě. Musel se zakousnout do rtu, aby zakryl úsměv a nezasténal. Ihned vrátil do svého seznamu jeden fakt, který vyškrtl; Tomlinson na něj čekal v sexy prádelku. "Netušil jsem, že vás takové věci vzrušují." zašeptal si spíše pro sebe kudrnáč fascinován nad tím, jak byl učitelův ztvrdlý penis uvězněn v krajkové látce. Neodolal a přejel po něm prstem, načež si vysloužil učitelovo nadávání.
"Do prdele." zanadával učitel a praštil hlavou o stůl. Měl pocit, že se z téhle situace udělá hned, i když se mu ta myšlenka příčila, ale nemohl to zpomalit, protože vyvrcholení neměl, tak moc dlouho, že si přišel jako napěchovaný balonek, který zachvíli praskne.
"Ano, přesně tam zachvíli budu, pane učiteli." zasmál se Harry, když celou rukou chytil učitelův penis pod látkou a pevně stisknul. Tím si vysloužil hlasité zakňučení.
"Louis."
"Co že?" zastavil se Harry na chvíli a podíval se na spoceného bruneta, který tu ležel na svém stole, jeho tělo úplně odevzdané, aby si s ním Harry mohl dělat cokoliv by chtěl. Přesně tak, jak si to vysnil.
"Mo-moje jméno. J-j-j-sem Louis." vykoktal učitel a rukama pevně chytil okraj desky. Byl vytáhnut do sedu a následně dravě líbán svým žákem, ale už se tomu nedokázal bránit. Byl připraven přijmout vše, co mu tenhle chlapec dá, i kdyby to byly věci, které nikdy dřív nedělal. Poddal se svému žáku za méně než hodinu, i když tohle nikdy dřív ve svých krátkých vztazích neudělal.
ČTEŠ
Cheeky Schoolboy || Larry ✔
Fanfic"Jste velice sexy pane učiteli s tou rozeplou košilí a rozcuchem, který přímo křičí ,,právě jsem měl sex se svým studentem,, a je mi ctí, že jsem tím studentem mohl být zrovna já." !!Krátký příběh!! Best #54 in FF Dokončeno✔