~6~

4.7K 411 21
                                    



Druhý den ráno Harry přímo pospíchal do školy, protože chtěl vidět svého milovaného učitele. Bylo to poprvé kdy se do školy přímo těšil. Chtěl vidět učitelův nervózí obličej, až se jejich oči střetnou, protože po jejich sexu to bylo trochu trapné. Louis totiž Harryho okamžitě vyhnal.

Pozdravil se s Zaynem a Niallem a rozešel se rovnou do školy, aniž by na ně počkal. Oni jak blbci běželi za ním, když chtěli zjistit, co se stalo. Harry neodpovídal a zastavil v kroku až uprostřed chodby. Jeho sladký učitel tam právě kulhal a vedle něj šla nějaká dívka, která na něj dělala oči.

Harry byl rozzuřený, protože to jemu Tomlinson patřil. To on mu včera šukal prdel a bylo to poznat v učitelový chůzi. Rychle se rozešel za nimi a Niall i Zayn se na něj vykašlali, když se vydali do své třídy. Harry se zastavil kousek od Tomlinsona a té dívky, aby je mohl poslouchat, ale jejcih rozhovor byl nevinný, protože ona se ptala jen na nějaké nedůležité věci, které Harryho nezajímali.

"Vypadni." řekl té holce, když k nim přišel blíž. Louisovi oči se rozšířily a tvář se zbarvila do rudé, když se podíval na Harryho. Dívka otočila své hnědé oči na Harryho a trvalo jí pár minut než usoudila, že je tu opravdu nevhod. Sklopila pohled a nechala studenta s učitelem o samotě.

Louis se zakousl do svého rtu a trochu odstoupil od svého studenta, který se na něj usmíval. "Co chceš?" povzdechl si nakonec a odvážil se zeptat, když samotný Harry mlčel.

"Co chci?" ušklíbl se Harry a kdyby nestáli na chodbě, tak by zmáčkl Louisův citlivý zadeček ve své ruce, aby mu řekl co chce.

"Dobře. Špatně položená otázka." zakroutil Louis nad sebou hlavou a založil si ruce na hrudi. Musel trochu zaklonit hlavu, když se chtěl Harrymu podívat do očí a to ho štvalo. "Zachvíli musím jít učit." mluvil dál, když se Harry neměl ke slovu. "Tak mi prostě ve zkratce řekni, co se děje."

"Chci vědět, jak to teď mezi námi je." usmál se sladce mladší student a na jeho tváři se objevily malé ďolíčky, které měnily sexy vzhled na neskutečně sexy vzhled.

"Jak by to mezi námi bylo?" povzdechl si Louis a promnul si dlaně, aby se nemusel dívat na kudrnáčovu úžasnou tvář, která ho nutila vzpomenout si na včerejší odpoledne. Nakonec Harrymu pokynul a vzal ho do svého kabinetu, kde se opřel o svůj pracovní stůl. "Pokud semnou něco chceš mít, tak to bude takhle: jediné, co právě teď dovolím je vztah, ale bez sexu. Dokud nedostuduješ."

"Děláš si prdel?" zamračil se tvrdě Harry a přistoupil blíž. "Myslíš, že to skoro dva roky bez sexu vydržím?"

"Ano."

"Já jsem závislák. Jsem závislák na sexu a včera jsem se stal závislákem na tvém zadku." usmál se Harry a přešel blíž ke svému učiteli, když je od sebe dělily jen milimetry. "Zamiloval jsem si v něm být."

"Uh, ticho." zašeptal Louis a jeho dlaně se ocitly na Harryho hrudi, kdyby náhodou ho potřeboval odstrčit, když skrýval své rozpaky. "Nechci, aby se to opakovalo. Jsem tvůj učitel a ty jsi student a pokud by na to někdo přišel, tak máme obrovský problém. Zrovna jsem začal učit a nechci, aby to skončilo rychle. Takže můj  zadek je pro tebe pasé."

"A co pusa?" zamumlal Harry a přiblížil se až se jejich nosy dotkly. "Myslím jako jestli ti do ní budu moct zasunout svýho ptáka."

"N-ne." zakroutil Louis hlavou. "Žá-žádné se-sexuální praktiky."

"Vážně?" zelenookého tvář se svraštila, když popadl rukama učitelův zadek a silně ho zmáčkl. Vysloužil si protáhlý sten spojený s bolestí, kterou doprovázela učitelova citlivost. "Myslíte si, že dokážete udržet moje ruce od vašeho sexy pozadí?"

"Př-přestaň." Louis se snažil slovně bránit, ale ne fyzicky. Svoje ruce nechal na Harryho hrudi a jen stiskl svůj ret mezi zuby, když se snažil odstrčit bolest ze svého zadku pryč. 

"Tak mě donuť." Harryho rty našly učitelův ušní lalůček, který vsál do úst a silně zkousl. Dostal Louisůvj tichý sten, který si přál slyšet. "Pane Tomlinsone." Harry pustil krásný zadek a odstoupil od svého učitele, který už byl ve svých kalhotech napůl tvrdý. Harry se usmíval od ucha k uchu. "Doporučuj vám, abyste na mě počkal a odvedl mě k sobě domů. Nikdy nebudete mít lepší sex než semnou a rozhodně mi ho nebudete odpírat. Hlavně ne s vaším zadkem."



Cheeky Schoolboy || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat