Oba dva se líbali dlouho, ale pak už to Harry nedokázal vydržet a chtěl mít svého učitele pro sebe. Chtěl do něj vystříkat své semeno, aby všem dokázal, že to on šukal pana učitele Tomlinsona. Potřeboval mít jistotu, že učitel je jen jeho.
"Roztáhnete pro mě nohy, pane Tomlinsone?" zašeptal Harry smyslně a svými rty se otřel o učitelovo ucho. Louis dokázal pouze přikývnout a pevně se držet desky stolu, které se musel, ale vzdát, když byl otočen na břicho a až potom se mohl zase pevně chytnout. "Chci vám natrhnout prdel, pane Tomlinsone. Chci vás ošukat jako děvku." zavrněl Harry a přitiskl svůj rozkrok na krajkovou látku kalhotek, které zakrývali Louisův zadek.
"Pr-prosím..." zasténal Louis a přirazil pánví směrem ke svému studentovi, aby oba pocítili více tření. "Ošukejte mě, jako děvku." Louis si v té chvíli nebyl jistý jestli mluví on, nebo touha, ale byl si jistý v tom, že to chce. "Chci, aby mě to bolelo, abych věděl, že jsem nebyl schopný odmítnout studenta."
"To znamená, že nechcete, ani přípravu, nebo lubrikant?" zavrněl kudrnáč a stáhnul z učitele všechno zbylé oblečení. Se skousnutým rtem si prohlížel tu krásu, která se mu naskytla a nemohl odolat, když roztáhnul učitelovi půlky od sebe, aby se podíval na místo, které měl v plánu zruinovat.
"N-n-ne."
"Stejně bych to nepoužil." zasmál se Harry a sám se svlékl. Pro jistotu ještě zamknul dveře, protože nestál o potíže. "Budete muset zůstat, co nejpotišeji, pane Tomlinsone." oba dva zasténali, když Harryho penis zaplul mezi Louisovi půlky, kde se o něj příjemně třel. "Přece nechceme, aby vás hned takhle na začátku vyhodili z práce, ne?" Louis dokázal pouze zavrtět hlavou a nechat po své tváři stéct několik slz, protože se začal cíti poníženě, když věděl co dělá a co přijde.
"Takže teď, abyste věděl, tak do vás zajedu najednou až po kořen a okamžitě začnu zneužívat vaší malou dírku, ale před tím se chci zeptat." mumlal Harry a přitom pohyboval pánví dopředu a dozadu, kde si dodával tření mezi učitelovými půlkami.
"P-ptejte se." bylo poznat, že už je Louis vyřízený a že potřebuje prostě jen ošukat, aby to měl za sebou. Potřeboval být v klidu a projet si hlavou to, co tu udělá.
"Kolik lidí už tu bylo?" Harryho hlas zněl jako med, když pokládal otázku, ale jeho pohyb, který přitom udělal, vytvořil opačný efekt.
"T-tři." zasténal Louis a položil hlavu na stůl, když víc rozkročil své nohy s nutkáním donutit Harryho, aby se přestal vyptávat a prostě mu ojel zadek.
"A řekněte mi, kolik lidí vás šukalo tvrdě, jako děvku?" zajímalo kudrnáče dál, ale překvapilo ho, když Louis zavrtěl hlavou, že žádný. "A teď mi povězte... kolik lidí jste šukal vy?" zasmál se, protože si představil pana Tomlinsona jako někoho, kdo by dokázal šukat nějakou prdel a to mu přišlo vtipné.
"Dva."
"Pochybuju." šklíbl se Harry a zatlačil špičku do Louise, který nad tím úžasným pocitem převrátil oči a němně otevřel pusu. Tohle nezažil pěkný rok. "Pane Tomlinsone, ale víte, že se nesmí lhát?" kudrnáč zatlačil ještě větší část a musel se opřít rukama o desku vedle Louisových boků, aby rozdýchal tu dokonalou těsnost. Pro Harryho byl krásný pocit šukat, takhle nezkažený zboží. Vždyť i kluci v jeho věku měli díru roztaženou, že by se tam Harry vešel třikrát a ještě by mohl pozvat nějakýho černocha. Jenže Louis byl trochu jiná liga. Ta těsnost Harrymu, prostě vyrážela dech.
Louis chtěl něco namítnout, ale v té chvíli kdy otevřel pusu, tak do něj Harry přirazil po kořen. Harry ještě rychle zacpal Louisovi pusu krajkovýma kalhotkama. Udělal dobře, protože jinak by se dočkal neskutečně hlasitého výkřiku bolesti. Kudrnáč se snažil nadechnout, když rozdýchával ještě větší těsnost. Přišlo mu, že se tam vešel jen tak, tak a myslel si, že jestli se pohne, tak Louise roztrhne na půl. Pan učitel měl položenou hlavu na dřevěné desce, kterou smáčel svýma slzama. Teď věděl, že byla blbost odmítnout přípravu a lubrikant, když neměl sex necelý rok a jediné, co ho roztahovalo byly jeho vlastní prsty a hračky.
Trvalo to pár minut, kdy se oba rozdýchali a Harry se poprvé pohnul a přímo trefil učitelovu prostatu, který přes krajkové kalhotky zasténal slastí. Bolest byla fuč. Proto se Harry usmál a začal, až neuvěřitelně rychle ošukávat učitelovu prdel, která bude po tomto aktu určitě hodně bolet a to si kudrnáč přesně přál. Harry svými velkými dlaněmi přitlačil brunetovi boky silněji k desce stolu a přirážel silněji v kratším tempu. Pro oba to byla nejlepší šukačka ze všech, které kdy zažili a rozhodně ani jeden z nich to nechtěl zažít naposled.
Proto byli oba hlasití, když se udělali. Louis na svůj pracovní stůl a Harry se vystříkl hluboko do svého učitele, ve kterém ještě chvíli zůstal, aby měl jistotu, že tam jeho semeno vydrží déle. Pak se vysunul a podíval se na své dílo, které tvořilo nádhernou scenérii. Harry se opravdu těšil, až si to zopakuje.
ČTEŠ
Cheeky Schoolboy || Larry ✔
Fanfiction"Jste velice sexy pane učiteli s tou rozeplou košilí a rozcuchem, který přímo křičí ,,právě jsem měl sex se svým studentem,, a je mi ctí, že jsem tím studentem mohl být zrovna já." !!Krátký příběh!! Best #54 in FF Dokončeno✔