Angel Part-3

627 67 13
                                    

Taoတစ္ေယာက္ သူTaiနဲ႔ ေတြ႔ခဲ့သည့္ပုံစံ ျဖစ္ခဲ့သည့္အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ျပန္ေတြးတိုင္း အေတာ္ေလး ေခါင္းစားေနသည္။ (အာ ငါပဲ ရူးေနတာလား မသိေတာ့ဘူး။) ေခါင္းတျဖီးျဖီး ကုတ္ေနေသာ သူ႔ေဘးတြင္ မ်က္ႏွာၾကီးျဖီးကာ ကပ္လိုက္လာေသာ Genieကိုေတာ့ သူမျမင္ရပါ။ "ဟီး ေတာင့္ေျဖာင့္ျပီး ေခ်ာလိုက္တဲ့ အတာအိုး ဗလၾကီးကလည္းေတာင့္လို႔ အားကိုးခ်င္စရာၾကီး ခိခိခိ" သို႔ႏွင့္ Exoမ်ား၏ေနအိမ္ ေရာက္သည့္အခါ Chanyeolက Baekhyunကို ေရခ်ိဳးခန္းထဲတြင္ သရဲေျခာက္ေၾကာင္း၊ သူသြားတိုက္ေနရင္း မ်က္ႏွာျဖဴ ေခါင္းပြသရဲကို ေတြ႔လိုက္ရေၾကာင္း အာေပါင္အာရင္းသန္သန္ႏွင့္ ရွင္းျပေနေလ၏ နဂိုတည္းကမွ သတိၱဗ်တိၱႏွင့္ ျပည့္စုံလွေသာTaoမွာ Chanyeol၏စကား ၾကားရသည့္အခါ ရွိသမွ်အေမႊးမ်ား ေထာင္သြားလွ်က္ (ဆံပင္) ေနစရာမရွိေအာင္ပင္ တုန္တုန္ရင္ရင္ႏွင့္ ေၾကာက္ေနရွာသည္။ "ေတာ္ျပီ ငါဒီမွာ အိမ္သာ မတက္ေတာ့ဘူး အီး ဟီး ငါ့မွာ ဒီေန႔လည္း ဘာေတြၾကံဳခဲ့ရမွန္း မသိဘူး။ ခုလည္း အိမ္မွာသရဲေျခာက္ေနျပန္ျပီတဲ့" Genieကေတာ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို ေအာ္ငိုေနေသာ Taoကိုၾကည့္ျပီး တခိခိႏွင့္ ရယ္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔ရွိေနေသာ ဧည့္ခန္းထဲသို႔ Xiumin ရုတ္တရက္၀င္လာေသာအခါ နတ္သမီးေတာင္ ရင္အခုန္လြန္ျပီး ၾကက္ေသ ေသသြားရသည္။ (ေခ်ာထွာ ေပါက္ေပါက္ေလးရယ္ နင္ကအျပင္မွာပိုျပီး) "ေဟ့ေကာင္ေလးေတြ ဘာေတြ ျဖစ္ေနၾကတာတုန္း ဆူညံေနတာပဲ မင္းတို႔ကေလ ၂ေယာက္ရွိလည္းဆူ ၃ေယာက္ရွိလည္းဆူ ေတာ္ေတာ္ စကားမ်ားတဲ့ ေကာင္ေလးေတြပဲ ကိုယ့္ရဲ့နားခ်ိန္ ပိစိေညွာင့္ေတာင့္ေလးမွာ နားနားေနေန ေနၾကမွေပါ့။ ျပီးရင္ Comeback showေတြက လာေတာ့မွာ ပင္ပန္းအုံးမွာ သြား ကိုယ့္အခန္းကိုယ္ျပန္ အနားယူ......... အမေလး သူတို႔ကိုဆူရတာ ေမာထွာ ခုေန ႏြားနို႔ေအးေအးေလး တစ္ခြက္ေသာက္ရရင္ ေကာင္းမွာပဲ" ကေလးေတြကို အေဒၚၾကီးတစ္ေယာက္လို ဆူပူျပီးသည့္အခါမွာေတာ့ ထုံးစံအတိုင္း အစားဘက္ လွည့္သြားေတာ့သည္။ (သူေျပာေတာ့့ ၀ိတ္ခ်ေနတယ္ဆိုျပီး) သူ႔အနားတြင္ ရွိေနေသာ Angel မွာလည္း Exo fan ဟုေျပာစရာပင္မလို။ ဟိုကဆာတယ္ဟု ေတာင္းတလိုက္သည္ႏွင့္ မ်က္ႏွာလိုမ်က္ႏွာရ ၾကဳံရာမွနို႔တစ္ခြက္ လွမ္းဆြဲေပးလိုက္သည္။ ဤတြင္ႏြားမၾကီးႏွင့္ တည့္တည့္တိုးေတာ့သည္။ "၀ပ္ဘဲ..." Xiuminမွာ ဟိုဘက္လွည့္ေနသျဖင့္ ႏြားမၾကီးက သူတို႔မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ေရာက္လာသည္ကို မျမင္လိုက္ရပါ။ Genieမွာ သူမသိခင္ ျမန္ျမန္မူလေနရာကို ျပန္ပို႔ျပီး ေနာက္တခုဆြဲလာျပန္သည္။ ဒီတခါေတာ့ အသင့္ေသာက္သုံးနိုင္သည့္ ႏို႔ေအးေလးတစ္ခြက္ျဖစ္သည္။ ထည့္တိုက္မည့္ သူ႔သူငယ္ခ်င္းThetေတာင္ အဆစ္ပါလာေသးသည္။ Thetမွာ Picasoေရးေသာ Fanfic ဖတ္ေနေသာေၾကာင့္ သူဘယ္ေရာက္လို႔ ေရာက္ေနမွန္း မသိေသးပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ သူ႔ဘာသာသူေသာက္ရန္ နို႔ေအးကို စိမ္ေျပနေျပထည့္သည္။ Xiuminကေတာ့ မသကၤာသျဖင့္ "ခုနတုန္းက မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ ဘာအသံ ျမည္သြားတာလဲ အင္ မင္းဘယ္တုန္းက ေရာက္လာတာလဲ တခါမွလည္း မျမင္ဖူးဘူး ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ဆာေနတာနဲ႔အေတာ္ပဲ အခုလို အလိုက္သိတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ မိန္းကေလး" "Gwinchana" Thet လွည့္မၾကည့္ပဲ ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။ Xiuminမည္မွ်ပင္ ဆာေနသည္မသိ ႏြားနို႔ကိုေမာ့ေသာက္လိုက္တာ တဂ်ိဳက္တည္း ကုန္သြားသည္။ "အရသာရွိလိုက္တာ" ျပီးေတာ့ သူ႔ကိုေမာ့ေတာင္မၾကည့္ အေရးမစိုက္ ရေလာက္ေအာင္ စိတ္၀င္တစား ဖုန္းႏွင့္ဖတ္ေနရေသာအရာက ဘာမ်ားပါလိမ့္ဟု သြားၾကည့္ေနေသးသည္။ "Miracle in December Drama Version Part 11 ဆိုပါလား ဟင္ ငါေတာင္ မသိလိုက္ပါလား ဘယ္တုန္းကမ်ား ရိုက္လိုက္ပါလိမ့္ coverမွာ suho,kai,Layနဲ႔ D.Oပဲပါတယ္ဆိုေတာ့ .........ငါတို႔မပါဘူးေပါ့ အီး သူေဌးကိုမုန္းတယ္ ေအာက္ကဘာေတြေရးထားတယ္ မသိဘူး" သို႔ႏွင့္ Xiuminတေယာက္ Lee Seo Manကို အထင္လြဲျပီး စိတ္ေကာက္ကာ အေပၚသို႔ တေဆာင့္ေဆာင့္ႏွင့္ တက္သြားေတာ့သည္။ Thetကေတာ့ ဇာတ္လမ္းဖတ္ေကာင္းေနေသာေၾကာင့္ အေျပာင္းအလဲေလးမ်ား မခံစားလိုက္ရပဲ မူလသူ႔ဆိုင္ကိုသာ ျပန္ေရာက္သြားသည္။ သူမည္မွ်စ်န္၀င္ေနသနည္းဆိုေသာ္ Xiuminအိပ္ေပ်ာ္ေသာ အခ်ိန္ေလာက္ေရာက္မွသာ သူ႔ႏြားနို႔ခြက္ကို သတိထားမိေတာ့သည္။ "ဟမ္ ငါ့ခြက္ထဲက ႏြားနို႔ေတြ ဘယ္ေရာက္ကုန္တာလဲ ဘယ္သူလဲ အငယ္မလား မၾကီးလား Thetရဲ့ဟာေတြ ေသာက္ပစ္တာ ျမန္ျမန္၀န္ခံေနာ္ အေမေရ ဒီမွာဗ်ိဳ႔... " "ေတာ္စမ္းပါ Thet ရယ္ နင္၂ခြက္ေသာက္ခ်င္ရင္ ေသာက္ခ်င္တယ္ေျဗာင္ေျပာ ဘယ္ႏွယ့္သူမ်ားေတြကို စြပ္စြပ္စြဲစြဲ မရဘူး။ နင္၀ိတ္ခ်မယ္ ေျပာထားရဲ့သားနဲ႔ ထပ္မေသာက္နဲ႔ေတာ့ ဒါပဲ ငါနင့္အေမ အမိန္႔......" "ငိ ငတ္ျပီ သမီး မေသာက္ရေသးပါဘူးဆိုေနမွ မယုံဘူးလား တကယ္ေျပာတာ ဟင့္ ဟင့္ သူတို႔မေသာက္ရင္ သမီးခြက္ကို ဘယ္သူေသာက္မွာလဲ" ႏြားနို႔တစ္ခြက္အတြက္ ဆူညံပြက္ေလာရိုက္ေသာင္းက်န္းေနေသာ Thetကိုသူူ႔အမက အျမင္ကတ္ေနသျဖင့္ "နင့္ Xiumin ေသာက္သြားတာေနမွာေပါ့" သူက စိတ္အခ်ဥ္ေပါက္ျပီး ေျပာလိုက္တာ ျဖစ္ေသာ္လည္း အမွန္တကယ္ျဖစ္ခဲ့သည္ကို သူတို႔မသိရွာသျဖင့္ Thetတစ္ေယာက္ အာမခံလိုက္ပုံက "အမေလး သူသာ ငါ့ႏြားနို႔ေသာက္သြားလို႔ကေတာ့ ၁၀ခါျပန္အဲ အခါ၁ေသာင္း၁သိန္းမက တိုက္တယ္ေဟ့ ဒါတင္မကဘူး ငါေနာက္ဆုတ္ျပီး ဟိုPyaePyaeဆိုတဲ့ တစ္ေယာက္နဲ႔ေတာင္ ေပးစားပစ္လိုက္အုံးမယ္" Genieကေတာ့ သူ႔စကားကို နတ္ကင္မရာနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္လွ်က္ (ေတြ႔မယ္ Thet တကယ္ေရာက္လာမွ PyaePyaeနဲ႔ ေပးစားမလား ၾကည့္တာေပါ့ ေနအုံး Exo comeback ျပီးရင္ ဘယ္ကိုခရီးစဥ္ရွိလဲ အာ မေလးရွားၾကီး မသြားနဲ႔ ငါတန္ခိုးနဲ႔ ျမန္မာလို႔ေျပာင္းပစ္လိုက္မယ္.....အပ္ခ်ေလာင္း...)
၁လၾကာေသာအခါ.........
မနက္ျဖန္ Exoမ်ား ရန္ကုန္ျမိဳ႔သို႔ ေရာက္မည္ျဖစ္သျဖင့္ Main organizerျဖစ္ေသာ MRTV-88တြင္ လြန္စြာ လြန္စြာမွပင္ အလုပ္ရႈပ္ေနေလ၏ Presenterယင္ေကာင္မွာလည္း အလွျပင္ခန္းထဲကေတာင္ မထြက္ေတာ့။ အလွဖန္တီးရွင္ ဂင္ဇန္း၀င္းမွာလည္း အေျခာက္ပီပီ စိတ္ကူးယဥ္ေနေသးသည္။ "ဟိဟိ အိတ္ဇိုေယးေတြ လာမွာတဲ့ အျပတ္ငမ္းရမယ္ ဟို က်က္သေရမရွိတဲ့ ေမာ္ဒယ္စုတ္ေတြကို စပြန္ဆာေပးရတာ ပိုက္ဆံကုန္တာပဲ အဖတ္တင္တယ္ ဘယ္ေလာက္ဆင္ဆင္ ဘာမွသိပ္ထြက္လာတာ မဟုတ္ဘူး (ရုပ္ရည္)" ထိုဘူး၂ေယာက္၏ ရန္မွကာကြယ္ရန္ Picasoတို႔အဖြဲ႔မွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ေခါင္းစားေနျပီ ၃နာရီေလာက္ၾကာေသာအခါမွ ပိုးစိုးပက္စက္အၾကံမ်ားဆိုလွ်င္ ထိပ္ဆုံးကထြက္လာတတ္ေသာ Deerမွာ အၾကံရသြားသည္။ "ငါအၾကံရျပီ အဲဒီကိစၥကို........." "အင္ ျဖစ္ပါ့မလား ဟယ္ လြဲကုန္ရင္ နင္အလုပ္ျပဳတ္မွာ" Baconက ေၾကာက္တတ္သူပီပီ စိုးရိမ္ေနသည္။ မသိရင္ Deerအလုပ္ျပဳတ္လွ်င္ သူ႔အိမ္ေပၚ ေခၚတင္ထားရမယ့္အတိုင္း "ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး နဲနဲေလးပါ ဘာလဲ နင္ကယင္ေကာင္ၾကီးနဲ႔ဂင္ဇန္း၀င္း တခုခုျဖစ္မွာ စိုးရိမ္ေနတာလား" "အမေလး ျဖစ္စရာလား နင္ၾကိဳက္သလိုလုပ္ သတ္ပစ္လည္းရတယ္ ဒါၾကီးေတြနဲ႔ေတာ့ မစြပ္စြဲပါနဲ႔ဟယ္ ေတာ္ၾကာ Baekၾကားရင္ ရင္က်ိဳးရခ်ည္ရဲ့" Bacon၏ အပိုမ်ားခ်က္ကို သူငယ္ခ်င္းအားလုံး တညီတညြတ္တည္း အသံထြက္ကာ ေထာက္ခံလိုက္ပုံက "ေ၀ါ့" မည္သို႔ပင္ဆိုေစ မိနစ္၃၀မွ်ၾကာျပီးေသာအခါ သူတို႔အဖြဲ႔လက္ခ်က္ေၾကာင့္ Presenterယင္ေကာင္ႏွင့္ ဂင္ဇန္း၀င္းမွာ တကိုယ္လုံး အိုးဖာတိတ္မ်ားျဖင့္ ေက်ာခ်င္းကပ္ အခ်ည္ခံရကာ ဘိန္းေတာဆရာPicaso၏ ေမ့ေဆးအစြမ္းေၾကာင့္ သတိေမ့ေျမာေနၾကသည္။ (Picasoက သူ႔အစ္ကိုဆရာ၀န္က ေဆးထိုးနည္း သင္ေပးလိုက္ကတည္းက လက္စြမ္းျပခ်င္ခဲ့တာ အေတာ္ၾကာပါျပီ အခုမွ လက္တည့္စမ္းဖို႔ အခြင့္ေရးရတာကိုး) MRTV-88မွ လူၾကီးမ်ားကလည္း ေနရာေကာင္းမ်ားကို သူခ်ည္း၀င္ယူတတ္ေသာ အငယ္မ်ားကို မငွဲ႔ညွာေသာ သူထင္ရင္ အားမနာလွ်ာမၾကိဳး မဆင္မျခင္ ေ၀ဖန္တတ္ေသာ ယင္ေကာင္ကို ဘယ္ဘ၀ကပင္ မလိုလားသည္မသိ၊ သူရုတ္တရက္ ေပ်ာက္သြားသည္ဟု သတင္းထြက္လာကတည္းက အနည္းငယ္ေတာင္ ရွာေဖြျခင္းမျပဳပဲ သူ႔ေနရာကို အငယ္တန္းPresenter Deerႏွင့္ အစားထိုးလိုက္ၾကသည္။ Deer၏ အေျခအေနအားလုံး အိုေကသြားခ်ိန္တြင္ Witmoတစ္ေယာက္ လာျပီးကပ္ခၽြဲေနေတာ့သည္။ "အမ သမီးကိုဒီမွာ တစ္ေနရာေလာက္ အလုပ္ေပးပါလားဟင္ သမီးLuhanကို နီးနီးကပ္ကပ္ ျမင္ဖူးခ်င္လို႔ပါ ေနာ္ ေနာ္" "ေအးေလ နင္အရမ္းကို လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုလည္း တစ္ေနရာေတာ့ လြတ္ေနတယ္" "တကယ္ လုပ္မယ္လုပ္မယ္ ဘယ္ေနရာပဲရရ..."
သူ၏Meinရွိေသာ ျမန္မာနိုင္ငံသို႔ သြားရမည္ျဖစ္သျဖင့္ Kaiတစ္ေယာက္ ဟန္မေဆာင္နိုင္ေလာက္ေအာင္ မ်က္ႏွာၾကီး ျပဳံးရႊင္ေနေလ၏ Meinဆိုသူမွာ သူDebutမလုပ္ခင္ ပေ၀သဏီကပင္ အြန္လိုင္းမွ ခင္မင္ခဲ့ရေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္။ ဤမွ်အၾကာၾကီး ခင္မင္ခဲ့ရေသာ္လည္း သူMeinကို တခါမွပင္မျမင္ဖူး။ "တခါေလာက္ နင့္ဓါတ္ပုံေလး ၾကည့္ပါရေစ" လို႔ခြင့္ေတာင္းတိုင္း Meinျငင္းခဲ့သည္။ သူေျပာေနက်စကားက "ငါ့နိုင္ငံကိုသာ နင္လာခဲ့ရင္ ငါလူကိုယ္တိုင္ နင့္ကိုလာေတြ႔မွာပါ" တဲ့ အခုသူနာရီပိုင္းအတြင္းတြင္ Meinရွိရာ ျမန္မာနိုင္ငံသို႔ သူေရာက္ေတာ့မည္ Meinသူ႔ကို အမွန္တကယ္ ေစာင့္ၾကိဳေနမည္လား......... သူ႔အေတြးမ်ားသည္ Krisႏွင့္ Chanyeolတို႔၏ ဆုညံသံမ်ားေၾကာင့္ ေပ်ာက္ျပယ္သြားေတာ့သည္။ "ေဟ့ေကာင္ ငါ့ကိုလာျပီး ဂါလိထိုးမေနနဲ႔ ဒီမွာ Sun creamလိမ္းေနတယ္။ မန္ေနဂ်ာေျပာတာ မၾကားဘူးလား ဟိုမွာအရမ္းပူတယ္တဲ့" "Kris Geကလည္း မန္ေနဂ်ာၾကီး အပိုမ်ားတာ သိရဲ့သားနဲ႔ ယုံေနေသးတယ္ ေလယာဥ္ေပၚမွာပ်င္းတယ္ ေဆာ့မယ္ကြာ" Taoကေတာ့ သူတို႔၏ ဟိုဘက္ေဘးတြင္ထုိင္ကာ စာအုပ္ဖတ္ျပီး အခုေရာက္ရွိမည့္ ျမန္မာနိုင္ငံအေၾကာင္း ေလ့လာေနသည္။ (အမွန္မွာ Taoစာဖတ္ေလ့မရွိပါ ဤအေၾကာင္းဖတ္လွ်င္ Gucciပစၥည္းမ်ား ၀ယ္ေပးမည္ဟု Suhoေျပာထားေသာေၾကာင့္ အသဲအသန္ျဖစ္ေနျခင္းပင္) ထိုသို႔စာဖတ္ေနရင္း Taoမွာ ရုတ္တရက္ၾကီး ထေအာ္ေတာ့သည္။ "အား ငါသိျပီ ငါသိျပီ ဟိုလက ငါစိတ္ကူးလိုလို အိမ္မက္လိုလို ေနရာမွာ ငါကယ္ခဲ့တဲ႔ ေကာင္မေလးက ဒီနိုင္ငံက ဟုတ္တယ္ ဒီအ၀တ္အစား အျပင္အဆင္ ပတ္၀န္းက်င္က အတူတူပဲ ဒီမွာ ဒီမွာ........." သူျပေသာ စာမ်က္ႏွာသို႔ Exoအားလုံး၏ အၾကည့္မ်ား ေရာက္ရွိသြားေတာ့သည္။ "ငါတို႔လည္း ၾကည့္ရေအာင္ ေအာ္ ငါတို႔သြားမယ့္ေနရာက မိန္းကေလးေတြက ဒီလိုပုံစံေလးကိုး............" စာအုပ္ထဲက မိန္းကေလးပုံက နန္းမေတာ္မယ္နုရဲ့ ပုံတူပန္းခ်ီကားပါ။
To be continued

AngelDove le storie prendono vita. Scoprilo ora