Angel (Part-6)

380 47 4
                                    

အျဖစ္မွန္ကို မသိရွာေသာ Ameမွာ Chanyeolႏွင့္Yodaကို အဆင္ေျပေနျပီအထင္ႏွင့္ အေဆြးၾကီးေဆြးကာ ဆိုဂ်ဴတစ္ပုလင္းျပီးတစ္ပုလင္း ထိုင္ေသာက္ေနမိေတာ့သည္။ တစ္ကတ္ကုန္ျပီး ေရခ်ိန္ကိုက္သြားေလေသာ္ 'ဘယ္ေခြးမွ လူမထင္ဘူးကြ ၀ံပုေလြဆိုရင္ေတာ့ လုိခ်င္တယ္ ငီး ငီး ငီး ငီး Ameတဲ့ကြ တမီတည္းရွိတယ္ ၂မီရွိရင္ Chanyeolတင္မကဘူး တဖြဲ႔လုံးနဲ႔ပါ ဒန္ ဒန္႔ ဒန္ပစ္မယ္' ထိုကဲ့သို႔မူးျပီး Exoမ်ားတည္းခိုရာအိမ္ေရွ့တြင္ ေသာင္းက်န္းေနေလေတာ့၏ သူ႔အသံေၾကာင့္ တစ္ေယာက္တည္းေအးေဆး စာဖတ္ေနေသာ Suhoၾကီးခမ်ာ နားျငီးေနေလျပီ။ (Ahhhh ဒီေကာင္ေလးက Shooting Manager Ame မဟုတ္လား ပူရအိုက္ရတဲ့အထဲ ဒီအရည္ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားေသာက္လာလို႔ ဒီေလာက္ေသာင္းက်န္းေနတယ္ မသိဘူး ရပ္ကြက္လူၾကီး မဆြဲခင္ ငါသြားဆြဲအုံးမွပါပဲ) Suhoၾကီးမွာ Ameကို မိန္းကေလးမွန္းမသိသျဖင့္ သူ႔ကိုယ္သူဘာမွစိတ္မခ်မျဖစ္ သို႔ေသာ္ သူ႔ကို တိတ္တဆိတ္ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည့္ နတ္သမီးေလးGenieကေတာ့ ေဆြ႔ေဆြ႔ခုန္ေနေလျပီ။ 'Yaa Suhoၾကီး ဘယ့္ႏွယ့္မူးေနတဲ့သူကို ခ်ီေခၚဖို႔လုပ္ေနတာလဲ ဟိုမိန္းမက စိတ္ခ်ရတာ မဟုတ္ဘူး။ မူးမူးနဲ႔ ၀ုန္းထည့္လိုက္မွ ငါ့Suhoဒူးနဲ႔မ်က္ရည္သုတ္ေနရမယ္ မျဖစ္ဘူး ဒင္းအမူးေျပေအာင္ တခုခုေတာ့လုပ္မွ' သို႔ႏွင့္ ၾကံရာမရပဲ ေဘးကေရကူးကန္ထဲမွ ေရမ်ားျဖင့္Ameကို ပက္ထည့္လိုက္ေတာ့သည္။ 'ဗြမ္း' 'အမေလးေတာ့' သူ႔ေရွ့တင္ ရုတ္တရက္ၾကီး ေရေတြရႊဲစိုသြားေသာ Ameကိုၾကည့္ရင္း Suhoဦးေႏွာက္ေျခာက္သြားသည္။ 'ဟင္ ဘယ္ကဘယ္လို ေရကစိုသြားျပန္ျပီလဲ မျဖစ္ပါဘူး အပူပါရွပ္ေတာ့မယ္ လာလိုက္ခဲ့ အက်ီလဲေပးမယ္' (အဟင့္ ဒီမိန္းမကိုမ်ား အက်ီလဲေပးမယ္ ဒုကၡပါပဲ ငါလုပ္မွပိုဆိုးသြားျပီ မျဖစ္ဘူး တခုခုထပ္ၾကံအုံးမွ Ameအမူးေျပ သြားေအာင္ နားရင္း၃ခ်က္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ အုပ္လိုက္မွရမယ္) 'ဘုံး ဘုံး ဘုံး' 'အဟစ္ ဂစ္'Genieလက္ဆ အနည္းငယ္ ျပင္းသြားေသာေၾကာင့္ Ameခမ်ာ သတိေတာင္လစ္သြားသည္။ Suhoမွာေတာ့ သူ႔ေက်ာေပၚတြင္ ရုတ္တရက္ သတိလစ္သြားသျဖင့္ ေတာ္ေတာ္ေလး ျပာယာခတ္သြားသည္။ 'ဟာ Ame ဘယ္လိုျဖစ္ျပန္ျပီလဲ သတိထားပါအုံး ေဟ့ေကာင္ ပန္ဒါေရ လာပါအုံးဟ ဒီမွာသတိလစ္သြားလို႔ ေဆးရုံ..' Suhoေခၚလိုက္သျဖင့္ Taoမွာ လမ္းညြန္စာအုပ္ေလးကိုင္ျပီး ျပာျပာသလဲ ထြက္လာကာ 'လာျပီ လာျပီ အင္း ဒီေဆးရုံဆို ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မက္ထဲမွာ Taiကိုလိုက္ပို႔ခဲ့တဲ့ ေဆးရုံပဲ' 'ကဲပါ Taiရွိရွိမရွိရွိ နီးစပ္ရာေဆးရုံသာ အျမန္ပို႔စမ္းပါဟဲ့ ဒီမွာျဖင့္ အသက္ကငင္ေနျပီ'

AngelWhere stories live. Discover now