Chapter 37

489 49 9
                                    

  "Apa?!" Yookyung terkejut dengan berita yang dibacanya.

  Luhan, Kris putuskan untuk
keluar dari Exo

   "Macam mana Exo hadapi semua ni?" Yookyung tertanya-tanya.

°°°

  "Baiklah.. Ade pengumuman!" Manager Yo menepuk tangan minta perhatian diberi sepenuhnya kepadanya.

  Apink yang ralit berbual memusingkan badan mereka menghadap Manager Yo.

  "Oppa nak cakap yang korang akan ada practice for comeback. Tajuk dia.." Manager Yo memeriksa tajuk lagu yang bakal Apink tampilkan.

  "Mr. Chu" sambung Manager Yo.

  "Nae? Yeppii!!" Bomi melompat-lompat kegembiraan.

  "Jangan melebih sangat lompat tu.. Kang jatuh, patah kaki, tak boleh practice pulak. Kesian Pink Panda." Ujar Manager Yo sambil menyerahkan kertas lirik kepada Apink.

  Bomi tersengih.

  "Buat masa ni.. Hafal lirik dulu. Esok lusa, kita tengok dia punya nada dan melodi pula."

  Apink mengangguk faham.

  "Chorong, okey?" Tanya Manager Yo.

  "Okey je. Sihat."

  Manager Yo menggeleng.

  "Oppa bukan tanya pasal kamu sihat ke tak. Oppa tanya, okey ke lirik lagu tu?"

  Chorong tersipu malu.

  "Okey, okey." Chorong menaikkan ibu jarinya..

  "What about Exo?"

  "Macam biasa.. Still jadi kuli kitorang." Naeun menilik kukunya.

  "Kuli korang, bukan kuli unnie." Chorong membetulkan percakapan Naeun.

  Naeun memandang laju ke arah Chorong.

  "So-sorry unnie. Naeun lupa yang Luhan oppa dah tak de. Mianhae mianhae.." Naeun meminta maaf.

  "Takpe. Unnie tak kesah pun." Chorong menyambung menghafal lirik Mr. Chu.

°°°

  "Ahhh.. Nada melodi ni susah lahh.." Namjoo mengusutkan rambutnya.

  Eunji berkerut memandang Namjoo.

  "Apa pulak susah? Tengok aku nyanyi. Mr. Chu.. Ipsul wie Chu.. see? Easy je." Eunji bersandar pada kerusi.

  Namjoo menjeling Eunji.

  "Kau memanglah. Semua benda pandai. Sampaikan orang lagi suka high note kau dari aku." Namjoo melihat kertas di tangannya.

It's Forever || Exopink 1 ✔Where stories live. Discover now