Capitolul 4

294 14 1
                                    

Eu: Noapte buna! :*
.............
Dupa ce mi-a dat acel sarut dulce pe obraz,am fugit repede in casa,eram inca in transa ,adica,ma tot gandeam ca m-am intalnit cu un baiat "anonim" si "ciudat" .
Niciodata nu am acceptat un baiat in viata mea . Da,stiu...e ciudat! Alte fete la varsta mea ( 16 ani ) nici nu mai sunt "virgine".
Ma tot gandeam de ce el a intrat asa brusc in viata mea si cine este. Oare il cunosc si nu imi mai amintesc? Nu stiu.. Cred ca incep sa simt ceva pentru acest baiat si nu vreau asta, nu vreau sa sufar de acum,am suferit destul cand mi-am pierdut parintii.
Aaa,da, am uitat sa v-a spun,parintii mei au murit intr-un accident de masina,cand aveam doar 9 ani. Dar de atunci stau cu matusa mea ( din partea tatalui ) dar nu e cine stie ce, ma simt ca si cum as sta singura in aceea casa. Ea sta mereu in camera ei si nu are treaba cu mine.
In fine....
.............................
Astazi este luni,o alta zi de scoala,urasc scoala,toti colegi mei ma urasc...nu stiu de ce ...
M-am trezit putin mai tarziu ,pe la ora 07:50 pentru ca am mai dormit doar o ora si cateva minute ,din cauza prietenului meu anonim.
Cum am spus....m-am trezit,m-am dat jos din pat si am fugit sa-mi fac un dus rapid.
Dupa ce am terminat dus-ul ,am inceput sa rascolesc dulapul cu haine. Intr-un tarziu mi-am gasit ceva pe placul meu :)))
M-am imbracat cu o pereche de colanti negri si luciosi, o camasa rosie in carouri, parul l-am prins intr-un coc,machiajul l-am lasat simplu si in picioare am luat o pereche de tenesi albi....si am plecat la scoala.
Am luat microbuzul ...ca in fiecare zi. Nu-mi place sa merg cu microbuzul ,toti fac misto de mine. Pfff...
Cand am ajuns la scoala am fost sa-mi iau cartea din dulap si am mers in clasa,m-am pus in banca si am asteptat profesorul.
Eram foarte surprinsa pentru ca nimeni din clasa mea nu s-a mai luat de mine. Wow...
In scurt timp apare si proful,dar nu singur, ci cu un baiat. Ma tot uitam la el,era perfect.
Mmm...blond,inalt cu ochii albastri. Imediat proful l-a pus sa se prezinte..
El: Buna! ....

Mesaje De La Un Anonim!!^.^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum