Era o dimineata minunata de vara,eu tocmai ce ma trezisem,si nici bine nu m-am dat jos din pat, ca aud telefonul vibrand...
Trrrr....
Linistita m-am dat jos din pat si am luat telefonul de pe birou. Cand am deschis am vazut ca am un mesaj de la un numar necunoscut (anonim)
Anonimul: Hei, pisi!
Eu: Pisi? Cine esti si ce vrei?
Anonimul: Pai cum sa spun..poate sunt viitorul tau iubit.😁
Eu: I-iubit? Sigur esti vreun psihopat. Lasa-ma dracu in pace!
Anonimul: Nu te las pana nu vei fii a mea. Promit!
Eu: Mars, dracu!
Anonimul: Vezi cum vorbesti!
Eu: Ca altfel ce?
Anonimul: O sa vezi, iubire.
Eu: Aha..
Anonimul: Hai ca mai vorbim, du-te si fa-ti activitatile pe care le faci in fiecare dimineata!
Eu: Mars! Pa!
Anonimul: Pa, micuta mea!
Am vazut mesajul si nu i-am mai raspuns. Nici nu stiu cine e. Probabil e vreun psihopat de la scoala. Sunt multi ca el.😁
Dupa cateva minute petrecute pe facebook (trebuia sa intru, ca mna..)
m-am hotarat sa-mi fac un dus racoritor pentru a ma trezi.
Dupa ce mi-am terminat dus-ul m-am pus in fata dulapului cu haine si am inceput sa le rascolesc, cum fac in fiecare zi.
Pana la urma m-am imbracat cu o pereche de blugi rupti, un tricou alb pe care sunt o multime de emoji-uri, parul l-am lasat in vant, in picioare mi-am luat o pereche de tenesi albi si machiajul l-am facut simplu ca de obicei.
Aa..cred ca va intrebati unde ma duc?! Ies in oras cu o prietena (Ca mna, doar era weekend) si vreau sa arat cat de cat.
Cand eram pregatita sa ies pe usa am primit un mesaj. Parca stiam de la cine e. Da, era anonimul..
Anonimul: Unde te duci asa frumoasa, pisi?
Eu: Nu te intereseaza!
Anonimul: Ba da, doar ce te-am intrebat.
Eu: Ti-am zis, nu te intereseaza si punct.
Anonimul: Apropo, iti sta bine cu parul desfacut, sa nu mai zic de blugii care iti scot fundul in evidenta.
Eu: C-ce? De unde stii cum sunt imbracata si toate cele?
Anonimul: Eu stiu tot.
Eu: Da, sigur. Ma urmaresti cumva?
Anonimul: Poate! Trebuie sa am grija de micuta mea panarama.
Eu: Du-te dracu! Lasa-ma! Pa!!
Anonimul: Bine, bine. Pa! Te iubesc!😁
Am vazut mesajul dar nu am mai raspuns...Acesta a fost primul capitol..Sper ca v-a placut! Va pup! ❤❤
CITEȘTI
Mesaje De La Un Anonim!!^.^
RandomIn aceasta carte este vorba despre Jessie, o fata de 16 ani, cu o viata destul de trista dar totul se schimba intr-o zi cand primeste un mesaj de la un anonim. In primele zile ea il ignora pe acesta dar cu timpul isi da seama ca incepe sa simta ceva...