.....l-am vazut pe el,pe Zayn,cum se saruta cu prietena mea...
Nu puteam sa cred, nu intelegeam de ce...de ce a trebuit sa ma indrgostesc de el? Sincer? Imi pare rau pentru tot ce simt.Dupa ce am vazut imaginea cu Lara si Zayn,am fugit repede la baie ,pentru ca mii de sirurii de lacrimii si-au facut aparitia pe obraji mei mici si fierbinti.
M-a tot uitam in oglinda...nu -mi venea sa cred ca eu plangeam pentru un baiat,tot ce stiam e ca nu merita.
M-a tot gandeam la el,pana cand pe usa a intrat Niall si mi s-au dus toate gandurile.
Niall: Vai,Jess. Esti ok?
Eu: Mnu...
Niall: Ce ai patit? De ce plangi? Ce s-a intamplat?
Eu: Off...i-am vazut pe Zayn si Lara cum se sarutau,Lara fiind prietena mea..
Niall: Aaa...cat de fraier e Zayn. Auzi,nu ai zis tu ca nu vrei sa mai auzi de trupa "One Direction"?
Eu:Ba da..dar totusi..
Niall: Hai gata,nu mai plange.
Eu: Ok...oricum nu merita.
Niall: Da-ti cu putina apa pe fata si hai sa mergem.
Eu: Bine...Mi-am dat cu apa pe fata si am mers afara insotita de Niall.
Nici bine nu am iesit,ca l-am vazut pe Zayn care venea spre mine cu o fata speriata si confuza.Zayn: Esti bine??
Eu: Da,nu mai pot de bine. Cum te-ai simtit cand te-ai sarutat cu Lara?
Zayn: Mm..ca drq..am facut asta pentru a te face geloasa.
Eu: Nu mai facut draga..stai chill.
Zayn: Ba da,te-am facut,dar sa fie cum zici tu.
Eu: Aha.
Zayn: Niall frate,ai grija de ea. Aa..si...iti mai spun atat Jess,niciodata nu o sa renunt pana nu vei fii a mea. Clar?
Eu: Ma lasi...
Niall: Las-o frate.
Zayn: Ok..fie ca voi,dar gandeste-te Jess,ca asa va fi.Siiiii...mi-a spus asta si a plecat. Se da mare barbat. Ce daca e Zayn Malik? Pe mine nu ma impresioneaza. Din cate am vazu,doar Niall e dragut si de treaba din trupa aia,ma rog..nici eu nu i-am cunoscut pe totii,nici nu prea vreau.
--------
-------
-------Dupa ce orele in sfarsit s-au incheiat,am mers si eu acasa.
Cand am ajus,am putut observa ca usa era deschisa,pot spune ca o alta persoana a ajuns inaintea mea.
Am intrat linitita "cica" si am mers sus..am deschis usa de la camera mea usor si am intrat.
Cand am pasit in camera am putut observa ca pe patul meu era....
Bunaaaaa. Inca un nou capitol,sper sa va placa.
Va pup. ♥♥♥
CITEȘTI
Mesaje De La Un Anonim!!^.^
RandomIn aceasta carte este vorba despre Jessie, o fata de 16 ani, cu o viata destul de trista dar totul se schimba intr-o zi cand primeste un mesaj de la un anonim. In primele zile ea il ignora pe acesta dar cu timpul isi da seama ca incepe sa simta ceva...