La scurt timp dupa ce Lara a plecat,am plecat si eu.
Nu stiu de ce...dar m-a tot gandeam la el...Doamne, ce mi-a facut? M-am indragostit??? Nu vreau!!!!! Nu!!!
.........Dupa un timp ajung si eu acasa. Am intrat in casa ,mi-am lasat geanta in sufragerie si am fugit sus in camera mea. Am intat in cea mai mare viteza si m-am aruncat in pat, m-a simteam foarte obosita,intr-un fel am avut o zii cam grea.
Nu am stat nici 5 minute... ca imediat mi-a vibrat telefonul. M-am gandit ca era un mesaj de la el "anonimul" ...dar nu a fost asa,era Andrei.
El: Ce faci Jess?
Eu: Bine,tu?
El: Bine.
Eu: Aaa,bravo.
El: Uite...m-am gandit la ceva..
Eu: La ce?
El: Ca astazi este o zii frumoasa ,insorita si calda,m-a gandeam sa iesim la o plimbare prin parc..
Eu: Hmm..
El: Adica,astazi erai suparata din cauza ciudatului ala si poae pot sa te inveselesc.
Decii...ce zici?
Eu: Bine ,accept!
El: Vin sa te iau la 16:30,ok?
Eu: Ok.
El: Pa.
Eu: Bye.Yeeyyy, m-a bucur ca mai ies si eu din casa,poate asa mai uit de acel ciudat.
Andrei***
Sunt atat de bucuros ca a acceptat, e o fata minunata si nu vreau sa o vad suparata, chiar daca o cunosc de o zii, sau pot spune ca de cateva ore, m-a vrajit.Jessie***
Dupa ce i-am trimis ultimul mesaj ,m-am ridicat usor din pat si am fugit la baie sa -mi fac un dus relaxant.
Dus-ul a durat 10 minute, am iesit din baie doar in capod si imediat m-am pus in fata dulapului cu haine.
M-am imbracat intr-o rochie albastra cu floricele, rochia fiind pana la genuchii, parul l-am lasat in vant , in picioare mi-am luat o pereche de tenesi albastri (stersii) iar machiajul l-am lasat simplu.Astept de 10 minte si Andrei nu mai vine. Oare ce face? A uiat.
Andrei***
Dupa ce Jessie mi-a trimis ultimul mesaj ,m-am bagat la somn,eram foarte obosit.
M-a trezesc la 16:20. Mama!!!!! E tarziu!!! Trebuie deja sa plec spre Jessie. Am dormit atat de mult.
M-am ridicat repede din pat si am fugit la baie sa-mi fac un dus,nu a durat mai mult de 5 minute, am iesit repede si m-am dus in camera mea sa ma imbrac,mi-am luat o pereche de blugi albastri, un tricou alb pe care scrie "sex and the city" , in picioare o pereche de tenesi albi si freza am lasat-o dezordonata, apoi mi-am luat chieile de la BMW-ul meu negru,si am plecat.Jessie***
Aveam impresia ca a uitat de intalnirea noastra si chiar atunci cand am vrut sa intru in casa, un BMW negru s-a oprit in fata casei mele. M-a uitam foarte mirata, chiar nu stiam cine e,dar imediat iese din el Andrei,arata foarte bine.
El: Mergem?
Eu: D-da.Apoi ne-am urcat in masina lui superba si am plecat....
Buna. Am promis ca postez astazi, m-am tinut de promisiune. :))) Revin maine cu capitolul 9. V-a iubesc!!!!!《 ♡ 》
CITEȘTI
Mesaje De La Un Anonim!!^.^
RandomIn aceasta carte este vorba despre Jessie, o fata de 16 ani, cu o viata destul de trista dar totul se schimba intr-o zi cand primeste un mesaj de la un anonim. In primele zile ea il ignora pe acesta dar cu timpul isi da seama ca incepe sa simta ceva...