Capitolul 16

220 8 0
                                    

Dupa o mica "discutie" cu Zayn,voiam doar sa-mi fac un dus si sa ma bag la somn,ma simteam foarte obosita.

Eu: Zayn!

Zayn: Da!!

Eu: Eu ma duc sa fac un dus si dupa ma bag la somn.

Zayn: Okay. Imi dai un mesaj cand esti gata,vreau sa vin sa-ti dau un pup de noapte buna..

Eu: Bine..

Eram in pat si priveam cum baiatul pentru care eu chiar simt ceva ...pleaca.. Vreau sa fie mereu langa mine,dar sa-l pot vedea...

In fine..incerc sa scap de toate gandurile mele .imi iau capodul si fug sa-mi fac un dus..

Nu a durat mai mult de 30 de minute. Ies din baie si ma indrept spre camera mea,unde imi iau pijamalele cu pisicute pe mine si ma pun in pat.

La 2 minute dupa ce m-am pus in pat,mi-am amintit ca trebuie sa dau un mesaj...

Eu: Gata!!! :**

Zayn: Am o surpriza pentru tine..

Eu: Ce surpriza?

Zayn: Daca ti-as spune ar mai fi surpriza?

Eu: Aaaa. Nuuu.

Zayn: Asa,asteapta 5 minute.

Eu: Okay.

Zayn***

Gata!! Sunt hotarat sa ii arat cine sunt cu adevarat,nu vreau sa o mai mint..

Zayn: Inchide ochii si sa nu-i deschizi pana nu-ti spun eu.

Eu:Ok.

Eram curioasa sa vad ce surpriza imi pregateste ...

Zayn: Poti sa-i deschizi.

Când i-am deschis am văzut că în fața mea era un băiat nu foarte,foarte înalt, cu ochii căprui . Dar nu știam de ce..dar ...îmi pare foarte cunoscut..

îmi pare foarte cunoscut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

( El este Zayn )☝

Eu: T-tu ești Zayn?
El: Da..eu sunt..Zayn..sunt oribil,stiu..
Eu: Ba nu,ești,ești ...perfect.
El:Mda..sigur.
Eu: Doar o întrebare!!..
El: Spune.
Eu: Care este numele tau de familie?
El: Malik.
Eu: Nu cred..
El: Ce e?
Eu: Ești membru One Direction?
El: D-da..
Eu: Si de ce nu mi-ai zis?
El: Nu am crezut că mă vezi accepta..
Eu: Nu cred că e asta..poate ca iti era rușine că te vor vedea fanii cu o fata banala.
El: Jessie....nu am vrut sa spun asta.
Eu: Ba da.. Zayn,te rog să iesi din camera mea.
El: Dar ce am făcut?
Eu: Ieși!!!
El: Bine...noapte buna..
Eu: Pa..

Se vede că nu mă vrea în preajma lui,ii era frică că îl vor vedea fanii cu o fata banală.

"Pe bune Jess?"
"Da"
"Săracul ,nu a făcut nimic și tu îl izgonesti din viața ta"
" A făcut multe."
"Da,sigur."

Mă simțeam foarte rău,nu trebuia sa-i zic sa plece...nu stiu ce a fost cu mine,dar m-am simțit mințită...și simt ca nu am motive să cred asta..ce proastă sunt..

Heeeeii. Gata cap. 16. Pun pariu că toții îl știți pe Zayn,no? Eu una il ador!!❤❤❤

În fine,sper sa va placa capitolul asta.

V-a pup!!!💋❤💋❤💋

Mesaje De La Un Anonim!!^.^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum