Capitolul 13

255 11 3
                                    

..........

Am lasa toate gandurile mele de o parte si m-am ridicat din pat,ameteam foarte rau,dar nu stiu de ce..:(((

M-am ridicat usor,nu de alta,dar se cam rotea casa cu mine. :))

Dupa mi-am luat capodul si am mers sa-mi fac un dus relaxant si fierbinte.

In 30 de minute a fost gata dus-ul. Sunt foarte rapida. =)))
Apoi dupa ce am ajuns in camera ,mi-am deschis dulapul cu haine si am inceput sa caut ceva relaxant.

M-am imbracat intr-un trening gri si mi-am luat un tricou tot de aceeasi cuuloare. ;))) Apoi am mers inapoi in pat sa m-a odihnesc.

Am stat aproape trei ore cu muzica la maxim ( cica ) si cu telefonul in mana,doar nu puteam sa nu intru eu pe Facebook,Instagram,etc.

Am tot stat asa...pana..am adormit..

........

Am avut un somn foarte linistit,dar ce e mai ciudat...e ca o data am simtit cum cineva s-a pus langa mine si m-a strans la piept,cred ca am visat. Dar nu am bagat de seama.

Cand m-am trezit cineva era langa mine, nu prea vedeam bine ca eram dupa somn,dar cand m-a trezesc eu complet observ ca langa mine era Zayn.

Zayn: Hei!!♥♥ Cum ai dormit?
Eu: Perfect. Mi-a fost cald si bine la pieptul tau. :* Multumesc ca ai venit.
Zayn: Nu ai de ce sa-mi multumesti. Trebuia sa vin. :)):*
Eu: Nu erai obligat... si in plus..cui ii pasa de mine? Sunt fata rece si aroganta din scoala,nici macar nu lasa un baiat sa se apropie de ea...
Zayn: Mda...poate ca nu lasi. Iti este frica sa nu fii ranita, dar o sa vina vremea cand o sa ai un baiat care sa te iubeasca,unu' care sa-ti zica "Buna dimineata!" si "Noapte buna!" Sa -ti zica "Te iubesc" din toata inima. Si asta o sa fie cat mai curand. Si...eu tin enorm de mult la tine..
Eu: Sper ca o sa vina cat mai repede....si eu tin la tine. Si m-a intreb....Oare daca as fii acceptat sa fiu cu Andrei....nu stiu. Oare ar fii tinut macar putin la mine? Nu mai zic de iubit...
Zayn: Nu-mi mai aduce aminte de el...te rog..
Eu: De ce?
Zayn: D'aia...
Eu: Ok. Scuze...
Zayn: Mda...eu trebuie sa plec. Am ceva de facut.
Eu: Bine...ne vedem maine la scoala?
Zayn: Daaaaa.
Eu: Ok..
Zayn: Ai grija de tine.
Eu: Am ,si tu de tine.

Zayn***

Nu voiam sa plec,dar trebuia sa merg acasa, e ziua unui prieten si nu puteam lipsi.

Offf....nu stiu,dar mereu m-a intreaba de ziua cand ii voi arata cum arat. Eu as face-o si acum ,da' imi este frica. Daca nu ma va accepta? Ea nu stie nimic despre mine, despre viata mea, dar va afla cand va sti cine sunt... o sa fie putin socata..dar asta e,trecem peste.

E o fata minunata si nu merita sa fie  ranita..

"Zayn?"
"Da!"
"Te-ai indragostit? Sau ce?"
" Nu stiu..."
"Saraca ,ea nici nu stie cum arati, nu vei mai fii cu ea cand va sti."

Ce dracu? Ce constiinta proasta am. Si eu mai ceva ca ea...am inceput sa vorbesc cu "mine"...ce idiot sunt...

Saluuuuut!!!! Cap. 13.. Sper sa va placa. Pup!!!!♥♥♥

Mesaje De La Un Anonim!!^.^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum