4.Bölüm:Düğün

33 3 0
                                    

Multide kıyafetler var

Yemeğin ardından tam 1 hafta geçmişti. İşte annem ve babam sonunda evleniyorlardı. Baba dememi Elijah istedi ben de kırmamak için yanındayken baba diyorum. Ah nerde kalmıştık bugün annemin en mutlu günü. Sabah saat 6:00'da alarmım çalıp hazırlanmaya başladım. Çünkü düğünden sonra Nick'lerin evinde yaşıyacakmışız anneme ne kadar desem de dinlemedi sonra tuvalete girip duşumu aldım. İç çamaşırlarımı üstüme geçirip siyah şort,beyaz dantelli sıfır kol badi ve siyah converslerimi giydim. Kuaföre gitmek için alacakları çantama yerleştirmeye başladım. Cüzdan,telefon ne varsa tıktım. En son elbisemi aldım. Ve annemden önce arabaya atlayıp gittim. Saat 10 suları olduğu için kimse yoktu kuaför kız saç olarak ne istediğimi sorduğunda söyledim.
"Örgü ile hafif bir şeyler olsun" dedim. Oda kabul edip saçımı yapmaya başladı. Saçıma başlanacağı sırada annem geldi ve hemen onu da alıp gelin saçı yapmaya başladılar. Bir saat yarım saat sonra saçım bitmişti makyajıma geçilmişti. Oda bittiğinde sırada elbisem vardı. Yukarıda oda olduğu için direk oraya gidip giyinmeye başladım. Siyah balık şeklinde üstü straplez altı ise işleme. Gerçekten herşey mükemmel olmuştu saatte baktım 3:00'e geliyordu. Aşağı indiğimde anneminde çok az işi olduğu söylerdiler o süreçte kendimi dergilere kaptırmışım ki annemin işinin bittiğini hatta gelinliğini giydiğini bile görmemişim. Kafamı kaldırıp onu gördüğümde karşımda melek var sandım o kadar güzel olmuştu ki gözlerim dolup ağlıyacağım sırada:
"Sakın annem ağlama bu arada prensesler gibi olmuşsun hadi"diyerek arabaya doğru yol aldı. Arabaya binip araba çalıştıktan sonra düğünün yapılacağı mekana gelmiştik. Elijah'a inanamıyorum o kadar güzel bir yer seçmiş ki gelin odası çadırdan. Yavaş yavaş herkes toplanmaya başlamıştı. Tam bizim kızların yanına gideceğim zaman Nick ve arkadaşlarını gördüm. Bunlar okulda ki çocuklar olduğunu onlar yaklaştıkça anladım ama adlarını bile bilmiyorum. Nick gelip tam önümde durup çocuklarla beni tanıştırmaya başladı. Ben buna boşu boşuna ayıcık demiyorum insan bir güzel olmuşsun der ama nerde o günler.
"Evet ufaklık seni bizimkilerle tanıştırayım."
"Oburumuz Tyler"
"Espirilimiz Robert"
"Olgunumuz Cody"
"Psikopat ruh ikizim Ian"
"Bu da ufaklığımız Helen"
"Hahaha çok komik Nick,ben de onları kızlarla tanıştırayım"
Çocukları ve Nick'i alıp bizim kızların yanına götürdüm. Kızlara yaklaştıkça çok güzel giyindiklerini gördüm. Beni gördükleri gibi yanıma geldiler ve çocukları sordular ben de daha fazla bekletmemek amacıyla hepsini tanıştırdım.
"Evet kızlar bu obur Tyler,espiritüel Robert,olgun Cody ve psikopat Ian"
"Evet baylar bunlarda;Narin Blaine,çiçek sevdalısı Daisy,güzeller güzelli Abella ve ruh ikiz kız kardeşim Artemis". Hepsini tanıştırdıktan sonra yemin töreni başlayana kadar hepimiz toplanık sohbet etmeye başladık...
Annemler yemin törenini etti ve dans etmeye başladılar. Annemlerden sonra Tyler Blaine ile sonra Cody ve Artemis sonra Robert ile Daisy dans etmeye başladılar. En son biz ve Abella'lar kaldı. En sonunda Nick'in aklına gelmiş ki beni dansa kaldırdı. Biz kalktıktan beş dakika sonrada Ian Abella'yı kaldırdı. Yani sonunda aklına geldi onun da kaldırmak. Düğünün bitmesine yakın hepimiz Nick'in evine gidip eğlencemize orda devam ettik.

Çok eğlenceli bir geceydi. Hepimiz çok eğlenmiştik. Yavaş yavaş herkesin uykusu geldiği için kızları bir odayı erkekleri bir odaya yerleştirdim. Sonra yukarı üstümü değiştirmeye çıktım. Pijamamı giydikten sonra tam yatağıma yatmaya gidiyordum ki kapım açıldı. Karşımda Nick'i görünce şaşırdım. Sonra hızlı adımlarla yanıma gelip kolumdan tuttuğu gibi yatağa yattık. Ben yine dayanamayıp söylendim.
"Ne yapıyorsun Nick senin odan yok mu?"
"Güzelim sus lütfen çok uykum var. Benim odam var ama senin kokuna alıştığım için sen olmayınca uyuyamıyorum" diye söylediğinde benim midede kelebekler tepinmeye başladı daha fazla uykusunu bölmemek için aynı pozisyonları alıp uykuya daldık...

 Benim odam var ama senin kokuna alıştığım için sen olmayınca uyuyamıyorum" diye söylediğinde benim midede kelebekler tepinmeye başladı daha fazla uykusunu bölmemek için aynı pozisyonları alıp uykuya daldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Helen Nick temsili yatış pozisyonları)

Kalbimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin