00.14

359 18 5
                                    

Vadimovo pohled:
,,Ahoj, konečně tě vidím." Řekla Jackie a objala mě. ,,Ahoj, já tebe taky. Jdeme?" Řekl jsem a přitiskl jí k sobě. Voněla tak krásně, jako kokos a jahoda. Na sobě měla triko na kterým bylo srdce s nápisem "NOPE". ,,Samosřejmě" řekla Jackie. ,,A jak se máš?" Řekl jsem a všiml jsem si něčeho červeného na její ruce. Usoudil jsem že je to krev. Vzal jsem její ruku ,,Ty si se podřezala?!" Zamračil jsem se. ,,Ne je to jenom nakreslený." Řekla Jackie, věděl jsem že lže. ,,Není, Jacquel Mendes nedělejte ze mne idoata!" Řekl jsem a zamračil jsem se. ,,Vadim Tkačenko, já z vás idiota nedělám! A nevykejte mi!"

Vadim: ,,Ugh ok, věřím ti to."

Jackie: ,,Ok." Usmála se. Její úsměv je překrásný.

Pohled třetí osoby:

,,Máš překrásný úsměv." zalichotil Vadim. ,,Děkuju. Ty taky!" Řekla Jackie a usmála se na Vadima.

,,Dík!" Odpověděl.

Bylo trapné ticho, neměli si co říct.

Vadim: ,,Takže Jackie, kolik si měla kluků?" dal si ruku za krk.

Jackie: ,,Dva." Usmála se. ,,Kiana a Jacka. Ty?"

Vadim: ,,Počkat? Kian Lawley?"

Jackie: ,,No tak nějak. A ty si jich měl kolik si měl holek?"

Vadim: ,,Tři."

Jackie: ,,Hrozně si přeju aby si byl byl semnou, teď si prožívám hroznou dobu a chci aby ta tvoje doba byla co nejlepší." Chytla Vadima za obě ruce.

Vadim: ,,Můj život je krásný, krásný hlavně stebou. A proč prožíváš hroznou dobu? Zlato co ti je." Řekl a Jackie ho z chotnutí za ruce v objetí. Jackie se trochu kápla slzu.

,,Ve škole mě šikanujou, dělaj si mne srandu. Já si z toho nic nedělám. Nejhorší je když tě ponižujou ti se kterýma si se dříve smála." Vadim jí hladil z vlasů na konec zad.

Pohled Jackie:

,,Zlato vím jak se cítíš. Prošel jsem si tím taky. Mám tě rád." Řekl Vadim, taky ho mám ráda je to moje štěstí samosřejmě plus rodiče, sestra, pes a nejlepší kamarádka.

,,Doopravdy? Taky tě mám ráda." Řekla jsem a Vadim se ke mně pomalu přibližoval, mohl mi dát pusu, ale nedal. ,,Promiň." Řekl smutně. ,,Vadime to nevadí." Řekla jsem a mávla rukou.

Messenge by Shawnie
- Hey, jsem konečně v ČR, uvidíme se.:)

Jackie: ,,Shawn přijel.."

Vadim: ,,Oh..."

Jackie: ,,Emm... asi už půjdu domů."

Vadim: ,,Ok, odvedu tě."

_______________

,,Tak ahoj." Řekl Vadim a já ho pustila za ruku, pak mi dal ruce na tvář a pohladil ji. Přibližoval se a přibližoval a já s ním. Nakonec jsme se políbili. Byla vášnivá, ale přitom tak pomalá. Já otevřela trošičku pusu, potřebovala jsem se nadechnout. Vadim mi stričil svůj jazyk do pusy a pokračoval. Dal mi ruce na pas a já jemo za krk.

,,Budete se tady líbat ještě dlouho?" Řekl nám povědomý hlas. Byl to Shawn. ,,Ne." Řekl Vadim a odešel. ,,Ahoj." Řekla jsem mu a vstoupila do dveří.

,,Ahoj Shawne." řekla jsem a objala ho. ,,Ahoj." Řekl a pohladil mě po vlasech. ,,Víš že si mi to celý zkazil?" Řekla jsem a pustila ho. ,,Vím, omlouvám se." Řekl a dal mi ruku přes rameno.

*-*-*-*-*-*-*

A MÁTE TO TADY! Ano nenávidím se že jsem tu pusu nedokončila, to bude příště (za dlouho:D) Nahoře Jackie jako Andrea Russet. 💕 já tu holku zbožňuju :3

Twitter\\Vadak FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat