00.28

129 6 1
                                    

Pohled Jackie:
Spala jsem na Vadimovo břichu. Jeho ruka byla položená na mém bříšku, což znamená že mě večer hladil. Televize byla vyplá. ,,Dobré ráno, šípková princezno." Řekl Vadim. Já se lekla. ,,Dobré." Věděla jsem že má Vadim narozeniny.
Vadim si sedl vedle mne a sevřel mě do silného objetí. ,,Lásko, víš kdo má dneska narozeniny?" zeptám se do jeho trička. ,,Že by.. Já?" zasměje se.

,,Samozřejmě, takže dneska udělám co si budeš přát.." Vadim mě položí na sedačku a začne líbat..

,,Zlato, teď ne. Večer, to slibuju." mrkla jsem. Vadim taky mrkl.
,,Hmm.." řekne smutně. ,,Takže, spolubydlící.." řekl a já se musela usmát. ,,Ano, spolubydlící?" štouchla jsem ho prstem do boku. ,,Mám vás velice, ale velice rád, slečno Mendes." políbil mne na nos. ,,Já vás mám taky hodně ráda, pane Tkačenko nebo bych měla říct Tlačenko?" Vadim se ušklíbl. ,,Jste zlobivá holka, slečno Mendes." zazubil se Vadim.

,,A vy jste až moc hodný chlapeček nebo dospělý muž, pane Tkačenko?" pohladila jsem ho po jeho jemné tváři.

,,Ehmm.. Co takhle snídani?" řekl Vadim a já kývla na souhlas. ,,A co uděláme?" zeptal se Vadim a rozešel se ke kuchyni. Šla jsem za ním. ,,Mno.. co třeba - pečený Vadim?" zasmála jsem se. ,,No no.. Co takhle Jackie na pánvy?"

,,Ve woku rovnou.." zasmála jsem se. ,,Něco normálního, třeba rohlík se sýrem a šunkou?" já kývla na souhlas.
Odešla jsem do pokoje ve kterém byl schovaný Vadimův dárek ode mne. Vzala jsem ho do náruče a nesla ho až k Vadimovi. Playboy parfém. Dárek byl zabalený do modrého balícího papíru. ,,Vadime?" Vadim se otočil. Dělal tu snídani. ,,Něco k narozkám." Vadim se v tu rázu začervenal. Chytla jsem ho za ruku a třásla sní. ,,Hodně štestí, zdravý, lásky a ať se ti daří ve všem co kdy udělás, miluju tě." Vadimovu ruku jsem pustila a políbila ho. Dárek jsem mu předala. Podíval se na mne a usmál se. Dárek začal rozbalovat.

,,Jackie.." Usmál se. ,,To byla ta co jsi měl na sobě, když jsme se poprvé setkali.. Pamatuješ?" usmála jsem se. Vadim stiskl mé tělo do pevného sevření. ,,Miluju tě.."

______

Předposlední kapitola.. Asi budu plakat :'(( :)

Twitter\\Vadak FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat