Vadimthekiller: vyzvednu tě v 5. ;)
LovellyPrincess: ok, těším se :))) <3 počkej kam půjdeme jak se mám oblíc?
Vadimthekiller: do restaurace :P
LovellyPrincess: neříkal si že půjdeme na párty?
Vadimthekiller: Říkal, párty v restauraci;)
LovellyPrincess: jáááj :D čau, uvidíme se xx :*
Vadimthekiller: ahoj xx <3
Restaurace? Jako vážně? Jaká restaurace? No co asi se budu muset oblíct tak nějak do obou.
Hned jsem věděla že si vezmu (média akorát v černém) černé šaty, k tomu černé baleríny s bílou mašličkou. Udělám si drdol nebo si nechat rozpuštěné?
Udělám si cop. Rybí cop.Vzlékla jsem si oblečení a šla jsem si dát sprchu, nastopila jsem do studeného kouty a pustila teplou vodu. Voda byla příjemná, nebyla ani teplá ani studená ale ani vlažná. Nanesla jsem jahodový sprchový gel a dala si ho na kůži. Na kůži se zalčala roztékat do ruzných stran, já tekutinu chytla a vmasírovala do kůže. Nanesla jsem si trochu na levé stehno a rozetřela ho. To samé jsou udělala s pravou a horníma končetinama. Smysla jsem se ti a vzala jsem si melounový šampón, vymáčkla jsem si ho na ruku a tekutiny oběma rukama vmasírovala do vlasů a na kůži. Pěna mi zklousla na záda. Chvíly jsem počkala a vlasy jsem umyla. Zastavila jsem vodu a vystoupila. Vzala jsem si ručník a utírala mé nahé tělo. Tapky vodu padaly na zem a na moje tělíčko. Hodila jsem snimy dolů a ručníkem usušila. Dala jsem si bílí ručník na moje tělo a zepletla poslední kouset pod první kouset a šla k zrcadlu.
Výtáhla jsem fén a zapla světla na zrcadle. Fén jsem zapla do zázuvky a začala fénovat. Vlasy mi lítaly sem a tam. Nakonec jsem se zaklonila a vyfénovala jsem je takhle. Fén jsem vypla a zandala zpátky tam kde byl. Navlékla jsem si černou podprsenku spolu s černým spodním prádel. Nebudu mít na sobě ponožky. Šaty jsem si zatím neoblékla místo toho jsem si oblékla dlouho Adidas černou mikynu. Vytáhla jsem si žehlčku a gumičku a hřeben. Vzala jsem se pramen vlasů a učesala ho. Tohle jsem udělala podaždé. Vzala jsem gumičku a hodně vlasů z vrchu a pokaždé a zagumičkovala pak jsem si vyžehlila každý pramen. Takhle jsem to udělala asi tesedkrát. Trvalo to necelých 45 min. ,,Tak teď asi udělám ten cop." Řekla jsem si. Vzala jsem si hnědou gumičku a začalo dělat cop. Ten přiblžně trval půl hodinky.Vypadá to užasně. Make-UP! Ikdyž si make-up nedávám. Kromé štínú, tvářenku, linek, tužky na obočí s kartáčkem, řasenku a rtěnku. První jsem si udělala obočí. Do toho jsem udělala eyeliner. ,,Tyhle linky tě můžou říznout!" řekla jsem a usmála jsem se. Linky jsem měla dodělaný. Vypadaly naprosto
u-ž-a-s-n-ě! Vzala jsem si kartáček na obočí a kartáčovala ho. (?) Vzala jsem si řasenku a otevřela ji. Byla černá. Na moje řasy jsem jí nanesla a moje řasy měly vetší objem. Do ruky jsem si dala tvářenku a stáří jsem udělala rybu, tvářenku jsem namočila v prášku a potřela obě tváře. Nakonec rteňka. Byla fialová až hnědá. Nanesla jsem jí na rty a otřela si je o sebe. Rtěnku jsem zavřela.
Šaty. Vzala jsem je a oblékla si je. Nakonec jsem se ukázala mamce a Shawnovi. ,,Mami?!" Řekla jsem když jsem běhala zs schodů. ,,Ano?" Řekla když byla právě u linky a dělala si kávu. ,,Tak co?"Mamka: ,,Zlato vypadáš užasně!"
,,Ukaž se mi." Shawn zařval z obýváku. Šla jsem za ním a sedla si na sedačku vedle něj a mamka vedle mě. Nesla horké kafe a položila ho na stoleček. ,,Vypadáš u-ž-a-z-n-ě!" ukázal rukou takové to "👌" jak bych tomu řekla Nando. ,,Děkuju!" objala ho.
Máma: ,,Jackie, já vím že ti zachvilku bude 17, ale stejnak budeš mít ochranu nebo něco." Shawn si zakryl uši a já jenom pootevřela oči. ,,Kolik mu je a jak se jmenuje."