,,Můžu ti s ničím pomoc?" Zeptal se Shawn, když jsem myla nádobí.
,,Můžeš utírat." Řekla jsem a usmála jsem se.
Sice Shawn je slavný na Twitteru, každý se diví proč mám ve jméně Jackie Mendes. Je to mé pravé jméno, ne falešné. ,,Máš kluka? Kdo to byl ten kluk?" Vyvrhl Shawn. ,,Ne, není můj. Já se rozešla s Jackem, takže ne nepodvádim ho. On podvedl mne." Dala jsem hlavu dolu a vzala si další talíř do ruky. ,,Je sobota večer, co budeme dělat?" Zeptal se Shawn a já mu podala talíř a on ho utěrkou utřel. ,,Filmy?" navrhla jsem. ,,Nemůže dělat něco jinýho? Třeba jít live na YouNow? A dát ask?" Řekl znuděně Shawn.
,,Jo můžem." Usmála jsem se a vypla vodu. Naskládali jsme nádobí do skříňek a odešli k nootbooku. Shawn napsal do googlu "YouNow" a příhlásil se. No jo, Youtuber a ještě k tomu co dělá covery.. měl přes 100.000 followerů. Shawn dal tlačítko live a dal to na Twitter.
@ShawnMendes
Jsme na YouNow s @LovellyPrincess přiďte se podívat! :)v ten moment kdy to Tweetl mu vyskočilo 300,400,500 lajků a 100 retweetu. Šla jsem na mobil a retweetla to. Mám 2k folowerů. Shawn má 8m. Vadim to Retweetl.
@Vadimthekiller
Už se jdu registrovat! @LovellyPrincess,,Takže první otázka.: Kdo je starší?" Řekl Shawn a podíval se na mne.
Jackie: ,,Shawn. '@lovesickjacob jsi hezkááá'" přečetla jsem a poděkovala.
Shawn: ,,Vy jste sourozenci? @hanastyles" ,,Ne, nejsme."
Jackie: ,,@vadimthacenko ahoj, já vím že jsme se dneska viděli, ale mám otázku na Shawna. Folowneš mě na Twiteru? @Vadimthekiller jo a stýska se mi:(" ,,Oh, zlato mně se taky po tobě stýská!" Řekla jsem a Shawn si vzal do ruky, telefon a follownul Vadima na Twitteru.
________
Když jsme skončili, tak v 10 p.m. jsme se vykoupali a šli do postýlky. ,,Dobrou, Jaquel." řekl Shawn. ,,Dobrou Shawne." A zasla jsem světlo. Čekla jsem telefon na objevila se mi zpráva od Vadima.
Vadimthekiller: Ahoj:)
LovellyPrincess: ahoj:P
Vadimthekiller: jak je?
LovellyPrincess: dobře co ty?
Vadimthelmkiller:TAKY TAKY:D
LovellyPrincess: :)
Vadimthekiller: :* ani nevíš jak se nudím, zlato
LovellyPrincess: tak běž něco dělat:P
Vadimthekiller: a co?*-*
LovellyPrincess: a co já vím :D
Vadimthekiller: já tě prostě miluju :D <3
Vadimthekiller: :D dobrou:D :**
LovellyPrincess: dobrou noc:)
:-* :3 <3_____
AHOOOJ:)