Human (2.díl)

409 14 2
                                    

Přijel jsem domů Taxíkem,byl strašně drahej a já se bál,že mi peníze nebudou stačit. Motal jsem se jako kolotoč. Nevnímal jsem okolí a smál se jak kokot.Bylo mi strašně špatně a myslel jsem,že vysíleností usnu před barákem na trávníku.Naštěstí si mamka všimla,že jsem přijel domů. Vyběhla ven a zatáhla mě do baráku. Zeptala se mě,co všechno jsem pil a já jen ''Vodku,rum s kolou,Rychlíka a zelenou''.Mamka se zhrozila a nalila do mě mlíko a já se asi za 5 minut vyzvracel. Dala mi studenou sprchu a já si šel lehnout. Ráno jsem se probudil asi tak v 1 hodinu odpoledne. Měl jsem strašnou kocovinu a bolela mě hlava,jako kdyby mi někdo s ní mláil celou noc o zeď.Naštěstí jsem si pamatoval úplně všechno,co se včera stalo a hned se mi vybavil Chris.Běžel jsem do koupelny kde jsem měl položený věci ze včerejška a hledal lísteček s jeho číslem.Nemohl jsem ho nikde najít a v hlavě jsem si říkal ''Já jsem,ale idiot! Jak jsem mohl ztratit ten lístek s telefonním číslem!''. Vyběhl jsem ven a hledal ten lístek venku. Mamka seděla na zahradě a divila se,co to dělám. Neodpovídal jsem jí,protože jsem měl plnou hlavu Chrise. ''JO''řekl jsem výtězoslavně.Našel jsem ten papírek na zahradě před barákem.Běžel jsem zpátky do pokoje pro mobil a zkusil ho prozvonit,ale bál jsem se. Nevím proč.Rozhodl jsem se,že půjdu nejdřív na snídani.Moje mamka umí skvěle vařit.K snídani mi udělala hemenex s chlebem a kdyby to šlo,dal bych si ještě.Po snídani jsem se šel vysprchovat a trošku po té noci upravit. Sprchoval jsem se asi půl hodiny a bylo mi to strašně příjemný.Taková odpolední sprcha nikdy neuškodi. Vyčistli jsem si zuby a upravil vlasy. Vlasy jsem měl rozcuchaný jako když bych se týden nečesal. Umyl jsem si je,vyfoukal a nageloval směrem nahoru.Dřív jsem nosíval patku,ale chtěl jsem změnu.Najednou jsem si vzpoměl,že na mě mluvila mamka.Šel jsem za ní,abych jí poděkoval za to,že mi včera pomohla a udělala snídani.Seděla ještě na zahradě a já si sedl k ní.Pila čaj a četla si noviny,nemusela jít dneska do práce,tak relaxovala dokud to jde. Řekl jsem ''Ahoj mamko,děkuju,že si mi včera pomohla.Byl jsem strašně opilej.Slibuju,že se to už nikdy nestane.'' mamka se na mě usmála,pohlavila po tváři a řekla ''Mitchi,tobě vždycky se vším pomůžu.Jsi můj syn a je povinností ti pomáhat''. já se usmál a řekl jsem ''Děkuju mamko,mám tě rád'' a objal ji.V tom jsem si vzpomněl,že jsem chtěl zavolat Chrisovi.V hlavě jsem si říkal,že by mi to nezvedl,ale stejně mě k tomu něco táhlo. Zůstal jsem chvíli ještě s mamkou na zahradě a pak šel k sobě do pokoje a vytočil Chrisovo číslo.Dělalo to  ''pííp'' .. ''pííp'' .. ''pííp'' .. ''pííp'' a najednou ''Volaný účastník se nehlásí''. Bylo mi to divný,že ve 2 odpoledne nezvedá telefon. Zkusil jsem to znova za 5 minut. ''pííp'' .. ''pííp'' .. ''pííp'' a najednou..

Chtěla jsem to trošku napnout,čtěte dál a zjistěte,co se bude dít dál.

Dejte mi VOTE děkuju.

Mám vás ráda:)

HumanWhere stories live. Discover now