Human (6.díl)

437 12 0
                                    

.. Ona tam stála zase. Koukala se do mého okna a měla vyděšený výraz.Bez váhání jsem vyběhl rychle ven, ale ona tam nebyla. chytl jsem se za hlavu a přemýšlel, kam se k sakru mohla, tak rychle schovat. Koukal jsem se do prava, do leva nahoru a i pod sebe. Mám haůucinace, nebo se vypařila?! ''Achjo'' řekl jsem si nahlas a zašel domů. Byla ještě tma, bylo totiž 6 ráno. Šel jsem do koupelny, vyčistil si zuby a dal si sprchu. Na sebe jsem si vzal bílé kalhoty a černým tílkem. Načesal jsem si vlasy směrem nahoru a vzal si batoh na záda s kterým jsem šel dolu do kuchyně. Neměl jsem ani nějak moc hlad, tak jsem si dal jablko. Byl čas jít do školy. Nazul jsem si černé Supry a šel čekat ma autobus. Bylo 7:25 a autobus mi měl jet každou chvíli. Byla mi celkem zima a pořád jsem na tu holku musel myslet. A nedávalo vůbec nic smysl. Proč se mi nejdřív objevila v obchodě a pak u nás před barákem.. Ani nevím, kdo je ta holka z mého snu. Najednou jsem si taky vzpomněl na Chrise. V tom mi už přijel autobus a já do  něj nastoupil s otravnou náladou. Nechtělo se mi do školy, nemám to tam rád. Dělají si legraci z mojí orientace. Nesnáším ty urážky, asi si myslí, že jsou něco víc, než já, ale ono to tak není. Někdo by jim měl konečně srazit EGO a dát jim ''na prdel''. Dojel jsem před školu a vystoupil. Viděl jsem zase ty machry, jak na mě čumí a vysmívají se mi. Nevšímal jsem si jich a rovnou šel ke svojí skřínce.. Co šel, byla to rychlá chůze. Dorazil jsem ke svojí skřínce a tam byli nalepený nějaký papírky. Podíval jsem se na to, co tam píšou a tam stojí ''Gay, teplouš, ubožák, žabáček, hnusák, globální oteplování'' Bylo mi to líto.. Jen málo kdo si zažije šikanu. Asi vám řeknu můj příběh o šikaně..

Kdysi jsem si řekl, že ostatním ukážu svoje pravé já a nepřemýšlel jsem, co se stane, když zjistí, že nejsem jako ostatní. Pověděl jsem ''světu'' , že jsem Gay (Teda až na svojí mamku). Začali se mi smát a já se styděl za to, co jsem. Styděl jsem se někam jít, styděl jsem se někomu podívat do očí. Začali si o mě psát ''nenápadně'' a pak si o mě i dokonce šuškali. Bylo to horší a horší. Neměl jsem nikoho ani někoho, komu bych se svěřil. Postupem času mi na záda nalepovali cedulky s nadávkama jako je třeba ''Gay, socka, chodící globální oteplování'' Byl jsem z toho na dně a neuměl jsem se z toho dostat, ale pak jsem si řekl, že sjou to debilové a že si musí zlost vylít na někoho jiného. Myslel jsem, že touhle etapou to všechno skončí a já budu moct zase fungovat, tak jako předtím, ale OMYL. Začali na mě i na chodbě pokřikovat ''Ouu, bacha sluníčko se nám řítí''. Nejhorší to bylo v zimě, když napadl sníh. Všichni s připadali, že jsou strašně vtipný a měli kecy a říkali si mezi sebou ''Já se fakt divím, že ten sníh kolem něj ještě nerostál'' a strašně se tomu smáli. Myslel jsem, že asi umřu. Byla to taková bezmoc.. Nemohl jsem tomu nějak zabránit a a ni tomu nějakým způsobem čelit. Myslel jsem, že mě nic horšího nemůže potkal, ale jak říká mamka ''Myslet, je hovno vědět''. Měla pravdu, začali mě ponižovat i na internetu. Dávali mi směšné obrázky na profil a u toho psali zlé komenty. Vždycky mnou projela husina. Ne každý si projde šikanou.. Ne každý si to zažije, stejně jako já. Je to strašný..

No, ale teď zpět k realitě. Zavřel jsem skříň a šel do třídy, seděl jsem úplně ve předu. Začali do třídy chodit ty víc ''IN LIDIČKY'' a já se jenom krčil, aby si mě nějak moc nevšimli. V tom zazvoní zvonek na hodinu avšichni se seběhnou do třídy. Příjde pan učitel a přivede s sebou nějakou novou holku. Postavil se za katedru a řekl ''Dobrý den milý žáci, toto je vaše nová kolegyně'' . Zvedl jsem oči a najednou ji uviděl. Měla ty krásné dlouhé vlasy.. Byla to ona.. Ta holka z obchodu a taky ta, co mi stála před barákem skoro každé ráno..

HumanWhere stories live. Discover now