Human (5.díl)

397 10 2
                                    

.. jsem mu uhnul. Podíval se na mě a já mu řekl, že nemůžu, že jsem ještě žádný vztah s klukem neměl. Teda aspoň, žádnej pořádný. Omluvil jsem se a on to pochopil. Dal jsem mu pusu na tvář a usmál se na něj. Už mi přijížděl autobus, tak jsem ho obejmul a nastoupil. Když jsem přijížděl domů, viděl jsem na autobusové zastávce, tu holku, kterou jsem potkal v obchodě a pak i před mým barákem. Vystoupil jsem a ona nastupovala, minuli jsme se a já se jí podíval do tváře. Ty její oči mě přímo okouzlili. Byla tak křehká a nevinná. Když jsem vystoupil, tak jsem stál na zastávce a koukal oknem do autobusu na ní. Nemohl jsem od ní oči odtrhnout. Bylo to divné, protože jsem byl gay. Z ničeho nic se na mě podívala, usmála se na mně. Ten úsměv mi podlamoval kolena. Dvěře od autobusu se už zavírali a ona odjela. Někde v duchu jsem doufal, že ji ještě někdy uvidím. Šel jsem domů a mamka už vařila večeři. Byl jsem nějaký utahaný, tak jsem si šel dát sprchu. Studená sprcha mě vždycky probudí. Ze z dola na mě zařvala mamka, že je večeře na stole a já zmrzlej z té sprchy šel dolu. Měli jsem k večeři těstoviny se sýrovou omáčkou. Mamka ví, že je miluju. Nic moc jsem toho, ale nesnědl, pořád jsem myslela na tu holku, kdo to může být a proč se mi vždycky někde objeví.. když jsem dojedl, tak jsem si po sobě uklidil talíř do dřezu. Šel nahoru do pokoje a řekl si, že složím písničku. Vzal jsem si papíry a tužku a přemýšlel nad slovama. Pořád jsem na ní myslel, byl to divné, protože bych měl myslet na Chrise. ''Vždyť ani nevím její jméno'' řekl jsem si. najednou mě napadlo něco obyčejného.

''Me + you (I am tell you one time)

Me + you (I am tell you one time)

Me + you (I am tell you one time)

One time, one time''

Ani nevím proč mě napadly tyto slova. Nebyl jsem do ní zamilovanej a navíc jsem gay. Bylo to divné, jako kdybych neznal sám sebe. Pak jsem si uvědomil, že zítra je pondělí a já budu muset jít mezi ty nafoukance. Odložil jsem kytaru a lehl si na postel. Dal jsem si sluchátka do uší a poslouchal pohodovou hudbu. Najednou jsem se objevil na silnici a uviděl brečící děvče, neviděl jsme jí do obličeje.Šel jsem k ní blíž a zeptal jsem se jí ,c o se děje. Neodpovídala a brečela dál.Držela se za hlavu a měla promáčené džíny od slz. Chtěl jsem jí odhrnou vlasy, ale bál jsem se, že by mě odstrčila. Odváhal jsem se tedy jí ty vlasy odhrnout a podívat se jí do tváře. 

CRR,.. CRR,.. Nesnáším ten budík, vždycky mě probudí v tom nejlepším. Ani nevím, kdo byla ta holka v tom snu. Ale nejdivnější bylo, když jsem se podíval z okna. Nevěřil jsem svým očím..

HumanWhere stories live. Discover now