Yağmur sağanak şekilde yağarken bir yandan şimşekler çakıyor, insanlar çantasını veya montunu kafasının üstüne koymuş yağmurdan kaçıyordu.
Yağmuru umursamayan Jimin ise gözyaşlarını yağmura karıştırarak yürüyordu.
Neden hep onun kalbi kırılırdı ki?
Jimin yürürken bir yandan da kendisini aldatan Jungkook'a lanet okuyor, küfrediyordu.
Kocaman sevgisi bir anda nefrete dönüşmüştü, ondan intikam alacaktı hemde en ağır şekilde!
Evine vardığını farkettiğinde anahtarını cebinden çıkardı ve titreyen elleri ile kapıyı açtı.
İçeri girdiğinde sıcak bir duş aldı ve baksırını giyip bilgisayarın başına oturdu.
Nasıl intikam alacağını düşünmeye başladı kendince.
"Gözüne çatal sokmak...olmaz çok hafif"
"Öldürmek..öldürdüğüm ortaya çıkarsa polisler siker"
"Öldürtmek?"
Şeytani bir gülüşle google'a girip arama kısmına yazdı.
'Katil nerden bulunur?'
Sonuçlar çıktığında rastgele bir siteye girdi.
'Deep Web'
Sitede burda seri katiller olduğu ve çoğu gizli yasadışı suçun bu site üzerinden yapıldığı yazıyordu.
Hemen nasıl Deep Web'e girebileceğini öğrendi ve gereken programları indirdi.
Fakat gizlilik önlemi alması gerektiğini bilmiyordu.
Bilgisayarı çok yavaşlamıştı ama olsundu, o intikamı alacaktı.
Saatlerce süren beklemesinden sonra Deep Web'e girebilmişti. Bu hiçte kolay olmamıştı. Jimin bu sitenin önemini bilmiyordu.Daha doğrusu hiçbir bok bilmiyordu. İnternet özürlüsünün tekiydi.
Deep Web'te dolanmaya başladı. Her sitede garip, mide bulandırıcı fotoğraflar vardı.
Uykusu geldiğini anladığında katil tutma işini yarına bırakıp uykuya daldı.
Deep Web'e girdiğinden beri webcam kamerasından izlendiğini bilmiyordu...
Yeni bir hikayeyle karşınızdayım djjdjfjx
Bu hikayeyi uzun zamandır düşünüyordum umarım güzel yazarım ^^
Vote ve yorum lütfen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hitman : vmin
Mystery / ThrillerO sadece kamerasından izlenildiğini bilmiyordu.. ●VMİN●