Jimin sabah uyandığında yine bir küfür savurdu. Acaba bugün nasıl bir kötü olay olacak diye düşündü ve rutin işlerini yaptı.
Kahvaltı da yaptıktan sonra yeniden bilgisayarını açtı.
Açar açmaz karşısına deep web çıkıyordu ve yapmak istediği şeyler aklına geliyordu.
Planı katil tutup Jeon Jungkook'u öldürtmek ve onu unutmaktı. Bunu yapması gerekiyordu yoksa kendi öldürür ve başına bela alırdı.
Planını yaptıktan sonra mesaj balonuna benzeyen sembolden bir ışık gelmesiyle oraya tıkladı. Deep web'den ona mesaj geleceği aklına bile gelmezdi.
"Selam"
Acaba kim bu diye düşünmeden edemedi ve ürkekçe cevap verdi.
"Selam?"
Yarım saat sonra geç de olsa cevap gelmişti.
"Senin bu sitede ne işin var güzellik? "
"Ben erkeğim"
"Olsun yinede çok güzelsin"
"Nerden biliyorsun bunu?"
"Bütün gece seni izledim çünkü ;)"
Jimin affallamıştı. Başına bela alacağını biliyordu. Elleri ayakları titriyordu.
Hemen bir bardak su içti ve yeniden bilgisayara gömüldü.
"NE! Nasıl izledin?"
"Bu da benim sırrım, bütün gece uykunda 'Seni öldüreceğim Kook!' Dedin"
"Kimsin sen?"
"Daha kimseyi öldürmemiş bir seri katil"
Jimin istemsizce gülmüştü. Kimseyi öldürmeyen bir seri katil korkutucu değil komikti! Kahkahalarına engel olamadı.
Yine bilgisayarından bildirim geldiğinde gülmeyi kesip korkutucu ekrana baktı.
"Gülmeye devam edersen ilk cinayetimin kurbanı olursun!"
Yorum ve vote atarsanız sevinirim ^^ djsndjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hitman : vmin
Misterio / SuspensoO sadece kamerasından izlenildiğini bilmiyordu.. ●VMİN●