Part 10

86 4 0
                                    

~ Pada waktu malam

Fad pergi ke bilik abangnya . Dia memulas tonggol pintu dengan perlahan . Dia terjengket jengket menuju ke angahnya ..

"ANGAH !!"jerit fad dekat telinga angahnya
"Ah bodo sial !!!"jerit Fadrizal terkejut. Mana tak terkejutnya . dia dari tadi duk khusyuk pegang phone .
"HAHAHAHAHAHAHAHA free free kena carut dengan angah hahahahahahaha muka angah tak boleh blah " terbahak bahak fad gelak .
"Siot ah kau ni kak. Nasib baik penumbuk tak naik. Buat terkejut je aduh. ha pahal kakak masuk bilik angah ? tahlah tak ketuk pintu pastu masuk bilik lelaki . heh tak malu "
"Hang ni pasaipa dok potpet potpet macam makton kecoh . alah saje nak suprise angah . along mana ngah ?" ha keluar loghat utagha ha
"Suprise kepala hotak hang. Nasib baik angah takde sakit jantung tau . along keluar jumpa awek dia ah"
"ooo " mulut fad berbentuk 'O'
"hmm angah . kakak nak tanya something boleh?"
"em apa ?" khusyuk dengan handphonenya
Fad mengetap giginya. "Angah !!! orang nak tanya ni pandang lah muka org . Dari tadi pandang phone je . chat dengan awek eh ?"
"Heih kakak ni bising lah . sebok je . kalau chat dengan awek apa masalah . jealous le tu " fadrizal menjelir lidah
Fad menjulingkan matanya dsn menjelir semula . so aksi jelir menjelir berlaku hoho .
"Huh yela kak . hm nak tanya apa tadi " handphonenya letak di tepi dan terus memandang adik perempuannya .
"er mamat yg angah borak tadi tu kawan angah eh ?"
" err yg mana eh .. ha nadzril . haah dia kawan angah . kawan baik . kenapa ? kakak jatuh cintan ke dengan dia ? dia kan handsome . kacukan lagi tu "
"er apa angah merepek ni . takdelah saje tanya. mamat tu macam mangkuk ayun je . benci betul kakak "
"mangkuk ayun ? asal ? korang memang dah kenal lah ni ?"
"Mamat tu pernah langgar kakak then memarah tengking semua . sakit hatiiiii . haah kenal tapi kenal sebagai musuh . srs benci gila dia !"
" Hahahahahaha kelakar ah korang ni . orang tua kata jangan benci lama lama nanti jatuh cinta"
" Urgh sakit pulak hati cerita kat angah ni . dah ah orang blah dulu . baca novel lagi bagus . werk ! sambung ah chat dengan GIRLPRENK angah tu . chaw "
'Girlprenk ? haih kakak . sengal betul ' bebel angah

Takdir cinta kitaWhere stories live. Discover now