Ecem her zaman ki gibi okula gitmek için aşağı iner ve servisini beklemeye başlar.Servis gelir ve Ecem servise biner.Serviste kardeşi dediği Kübra'nın yanına gider ve oturur.Birkaç öğrenci aldıktan sonra servis okula yetişir ve servisteki bütün öğrenciler inmeye başlar.Ecem ve Kübra konuşmaya başlar.
Ecem:"Kübra acaba bugün onu görebilir miyim" der.
Kübra :"Bence görürsün çünkü sınıflarınız aynı katta "der.
Ecem Kübra'yı öptükten sonra sınıfına gider ve dersi dinlemeye başlar .Dersteyken kapı çalar ve içeriye o gelir ve Ecem şaşkınlıkla ona bakar ve güler sonra o yani Eser hocadan özür diledikten sonra duyurusunu yapmaya başlar.
Eser:"Arkadaşlar her sene yaptığımız gibi bu senede çiçek ekeceğiz ve bu gezinin 14 ŞUBAT Pazartesi günü olmasını belirledik hepinizi bekliyoruz" der ve sınıftan çıkar .Sonra teneffüs zili çalar ve Ecem koşarak Kübra'nın yanına gider ve olanları anlatır.
Kübra:"Evet ya bize de geldi "der ve kantine inerler. Ecem çok mutlu olur çünkü Eser onun ortaokul'dan beri aşık olduğu çocuktur.Ecem ve Kübra çikolata alıp dışarıya çıkarlar ve dolaşmaya başlarlar.Ecem lise 2'ye ,Eser ise lise 3'e gitmektedir.Ecem Eserle konuşmaya çalışmıştır ama heyecandan bu konuşmayı başaramamıştır.Zil çalar ve Ecem ve Kübra sınıflarına giderler Ecem sınıf başkanıdır en yakın arkadaşı Kaan ise başkan yardımcıdır. Hoca gelir ve derse geçerler dersleri Tarih'tir. Hoca dersi anlatırken Ecem dersi dinlemeyip Eserle olan anılarını hatırlar ve kendi kendine güler hoca Ecem'i görür ve Ecem'i tahtaya kaldırır.
Hoca:"Ecem bir sorun mu var eğer varsa dersten çıkabilirsin"der ve Ecem cevap verir.
Ecem:"Hayır hocam hiçbir sorun yok" der ve sırasına oturur sonra da dersi dinleme başlar.Tarih hocaları Müjgan hoca çok anlayışlı bir hocadır hoca dersini anlatır ve ödevini verir ve hoca sınıftan çıkar öğretmenler odasına gider ve yerine oturur.Kübra ve Ecem er teneffüs gibi gene aynı yerde buluşurlar ve Kübra Eceme'i üzgün görür ve konuşmaya başlar.
Kübra:"Ecem ne oldu bir sorunun mu var"der .
Ecem:"Hayır yok sadece Eserle yaşadıklarımız aklıma geldi ve duygusallaştım biraz"der.ve dışarı çıkarlar.Eser Ecem ve Kübra'nın yanına gelir.
Eser:"Kızlar geziye geliyor musunuz?" diye sorar ve cevap vermelerini bekler Ecem ,Eser'i gördüğü için çok heyecanlıdır.
Ecem:"Tabi ki de geliyoruz"der ve Eserle vedalaştıktan sonra sınıfa doğru yürümeye başlarlar.
Ecem:"Kızım resmen yanımıza gelip sordu"der ve heyecanını Kübra'yla paylaşır.
Kübra:"Ecem sakin ol" deyip onu sakinleştirmeye çalışmaktadır ama boşuna yaptığını ikisi de biliyorlardır bunu çünkü Ecem Eser'i görünce çok heyecanlanıyordu.Zil çalar ve ikisi de sınıflarına girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk
RomanceMerhaba arkadaşlar ben Birsen bu kitap gerçek olay değildir bunu bilmenizi isterim.İyi okumalar inşallah beğenirsiniz.