Ecem hala çok heyecanlıdır ve bu heyecanını ne yapsada yenemez ve son derste biter herkes dağılır Ecem ve Kübra beraber servise gitmek için yürümeye başladılar.Yürürken karşılarına Eser çıkar ve Ecem heyecanını daha da yükseltir.
Eser:"Kızlar selam bugün beraber yürüyerek gidelim mi?"der ve kızlar şok olur.
Ecem:"İlk önce servisçiye sormamız lazım ona göre geliriz"der.
Eser:"Tamam o zaman siz sorun ben burda bekliyorum"der ve beklemeye başlar .Ecem ne yapacağını şaşırır ve servisçiye sormak için yürümeye başlarlar ve Ecem sesizce bağırmaya başlar.Kızlar servisçiden izin alır ve Eser'in yanına dönerler sonra da yürümeye başlarlar.Eser, Ecem, Kübra ve Kemal beraber yürüyen 4 kişidir.Kemel,Eser'in en yakın arkadaşıdır.
Eser:"Ecem bir dakika benle gelebilirmiisn." Diye sorar.
Ecem:"Evet neden olmasın."der ve beraber Kübra ve Kemal'in yanından ayrılırlar.
Eser:"Ecem sana bir şey soracam,sen bana karşı bir şey hissediyomusun?"der ve konua girer.
Ecem:"Şeyy"die cevap verir.
Eser:"Ecem utanmana gerek yok çünkü ben seni seviyorum."der ve Ecem şok olur.
Ecem:"Efendim"dre ve şaşkınlığını 12 dk geçiremez.
Eser:"Evet ben sini seviyorum."der ve Ecem Eser'e sıkıca sarılır ve Eser'de Ecem'e sarılır.
Ecem:"Biliyomusun ben sana 5. Sınıftan beri aşığım."der Eser çok şaşırır.
Eser:"Neee?"diye sorar.
Ecem:"Evet çünkü sen çok yakışıklısın"der ve gene birbirlerine sıkıca sarılırlar el ele tutuşup arkadaşlarının yanına dönerler.
Kübra:"Ecem ne oluor"diye sorar Kemal'de aynı şekilde sorarcasına kafasını sallar.
Eser:"Arkadaşlar biz svgili olduk ve çok mutluyuz"der ve arkadaşlarıyla birbirlerine sarılırlar.
Kemal:"Arkadaşlar inşallah hep mutlu olurunuz ve hiç ayrılmasınız"der ve sözünü keser.Hep birlikte yürümee devam ederler ve Ecem'in evinin önüne gelirler.
Eser:"Görüşürüz sevgilim seni seviorum"der ve Ecem onu öper Eser de onu öper ve Ecem'i bıraktıktan sonra yürümeye devam ederler ve hepsi evine giderler.Ecem eve çok mutlu döner annesi sorar yani Öykü hanım.
Öykü hanım:"Hayırdır kızım çok mutlusun"der ve cevap bekler.
Ecem:"Anne sana yemekten sonra anlatsam olur mu ?"der ve odasına çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk
RomanceMerhaba arkadaşlar ben Birsen bu kitap gerçek olay değildir bunu bilmenizi isterim.İyi okumalar inşallah beğenirsiniz.