4.Bölüm

9 1 0
                                    

Eser:"Günaydın hayatım."diye mesaj atmıştır.

Ecem:"Sanada günaydın."diye mesaj yollar.Eser mesajı okur ve üzerini değiştirir.

İkiside kahvaltı yapmak için aşağıya inerler. Ecem kahvaltısını yapar ve aşağıya servisi beklemeye iner. Ecem servisi beklerken mp3 ile müzik dinliyordur.Servis gelir ve Ecem kulaklığı kulağından çıkarır.Ama daha Ecem süprizi bilmiyordur sürpriz Eser Ecem'in servisine kayıt olmuştur ama Ecem bunu bilmiyordur. Ecem servise biner ve karşısında Eser'i görünce çok şaşırır ve Eser'e sarılır.Servis irerlemeye başlar ama Ecem hala şoku atlatamamıştır.

Ecem:"Eser senin burda ne işin var?"der ve cevabı bekler.

Eser:"Hıı acaba ben artık bu serviste mi öğrenciyim"der ve Ecem şok olur.

Ecem:"Efendim ,ne dedin sen Eser sen bekle sen bana söylemedinya ."der ve Eser ,Ecem'e sarılır.Servis okula gelir ve Ecemle Eser el ele servisten çıkarlar ve bazı arkadaşları onları el ele görünce çok şaşırır.Eme ve Eser okula girer Eser Ecem'i sınıfına bırakıp kendi sınıfına gider ikisi de çok mutludur. Ecem yoklama alınca içeri hoca gelir ve dersine başlar derste Ecem ve Eser gizli gizli telefonda mesajlaşmaktadır.Sonra teneffüs zili çalar ve hocası Ecem'i yanına çağırır Eser'de bunu görür ve merak eder.

Hoca:"Bak Ecem burası okul burada derste mesajlaşmak yasak teneffüste yapabilirsin ama derste olmaz."der ve sözünü bitirir Ecem tamam anlamında kafasını salalar ve Eser'in yanına gider.

Eser:"Hayırdır aşkım ne oldu hoca senle ne konuştu."diye sorar.

Ecem:"Derste mesajlaştığımızı görmüş onun için uyarıyor."der ve sözünü bitirir beraber kantine giderler bir şeyler alıp dışarı çıkarlar.Yanlarına Kübra ve Kemal gelir onlarla selamlaşırlar ve hep birlikte yürümeye başlarlar. Zil çalar ve hep birlikte sınıflarına çıkarlar Ecem ve Kübra,Eser ve kemal ikili grup olarak sınıflarına geçerler.Aradan 4 ders geçer ve son derse girerler. Ecemlerde ders Tarih,Eserler de ise Sevgi hocanın dersi vardır yani Coğrafya dersi vardır ikisi de derslerini çok sevmektedir ve notları da iyidir.Ecem hocanın yanına gider.

Ecem:"Hocam tualete gidebiliri miyim ?"diye sorar.

Hoca:"Tabi gidebirsin."der ve Ecem'i tulalete yollar.Ecem tualete gitmek içinsınıftan çıkar ve tualete gider.İşini bitirince elini sabunla yıkayıp saçınıdüzeltir ve sınıfa tekrar döner.Ecem kapıyı çalıp içeriye geçip yerine otururdersin bitmesine son 2 dk kalmıştır.Ve öğrencilere toplanmalarını söyleronlarda toplanmaya başlar.Ve uzun saatlerden sonra eve gitme vakti gelmiştir.Kapıda Eser beklemektedir Ecem toparlanıp Eser'in yanına gider ve birbirlerinesarılırlar bugün Cuma olduğu için hafta sonu gelmiştir .Uzun ve maceralı birhaftanın sonuna gelmişlerdir beraber servise giderler ve Ecemle Eser en öne binerler serviste Eser ve Ecem sayesinde çokeğleniyorlardır çünkü şarkıları onlar açıyordur ve artık Ecem'İn evinegelirler.Eser Ecemi öper ve Ecem aşağıya iner ve Eser'e el sallar servistegider.

Ölümsüz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin