Ecem odasına çıkar ve yatağına uzanır gözünün önüne Eser'in söyledikleri ve el ele tutuşmaları gelir.Ecem üzerini değiştirir ve yemek yemek için aşağıya iner ve yemeğe başlarlar.Ecem'in babası Hulisi bey kızını çok mutlu görüce.
Hulisi:"Hayırdır kızım bakıyorumda çok mutlusun."der ve kızına bakmaya başlar.
Ecem:"Size bir şey söyliyeceğim benim sevgilim oldu."der ve ailesi ona bakmaya başlar.
Ökü hanım:"Ne?Nasıl olur bu çok sevindim kızım."der ve kızının yanına gider ve kızının yanağına bir öpücük kondurur.
Hulisi bey:"Çok sevindim kızım inşallah hep mutlu olursun."der ve yemeklerini yemeğe devam ederler.Ecem zengin bir ailenenin üyesidir,Eser de öyledir.Ecem yemeğini ve sofradan kalkıp odasına gider.Ecem tefonunu odasındadır Ecem telefonu alıp bakar ve Eser'in aradığını görür.Ecem hemen Eser'i arar ve konuşmaya başlar.
Ecem:"Aşkım kusura bakma telefon odada kalmış onun için duymadım.Eee sen ne yapıyorsun,nasılsın?"der .
Eser:"Ne yapıyım seni özledim arıyım dedim,sen nasılsın?"diye sorar.
Ecem:"Ya çok tatlısın sen ya ,iyiyim bende yemek yedim şimdi odama geldim."der.
Eser:"İyi yapmışsın bitanem ,tamam o zaman yarın görüşürüz."der
Ecem:"Tamam aşkım,rüyanda beni gör."der ve telefonu kapatıp masısına ödev yapmak için oturur.
Çantasından kitaplarını çıkarır ve mp3'ten müzik dinleyerek ödevini yapar.Annesi odasına girer ama o kulaklıkla müzik dinlediği için annesinin geldiğini duymaz annesi onu izlemye başlar ve Ecem'i mutlu görünce oda mutlu olur ve güler.Sonradn Ecem annesin geldiğini fark eder ve kulaklığı çıkarır.
Ecem:"Aaa anne sen ne zaman geldin?"diye sorar annesi kendine gelir.
Öykü anım :"Şimdi geldim."der.Ecem annesine güler ve yanına gidip annesine sarılır.Annesi kapıyı kapatıp odadan çıkar Ecem müzik dinlemeye devam eder.Saat 12 olmuştur ve Ecem yatmak için üzerine geceliğini giyip yatağına gider ve Eser'e mesaj yollar.
ECEM:"Aşkım uyudun mu?"die sorar.
Eser:"Haır aşkım seni düşünüyordum."der ve Ecem'e mesaj yolar.
Ecem:"İyi geceler aşkım rüyanda beni gör"der.
Eser:"İnşallah aşkım sende beni gör."der ve telefonu bırakıp uyur.Ecem mesajı okur ve oda telefonu bırakıp uyur.Sabah olur ve Ecem telefonuna gelen mesajı okur.Mesajı Eser yollamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk
RomanceMerhaba arkadaşlar ben Birsen bu kitap gerçek olay değildir bunu bilmenizi isterim.İyi okumalar inşallah beğenirsiniz.