8.Bölüm

13 1 0
                                    

Ecem: Merhaba ben bir mayo, erkek şortu, iki havlu ve elbise alacaktım. der ve pembe mayoyu,şortu,havluyu ve elbiseyi alır ve Eser'in anına gider.

Ecem: Aşkım bu şort senin bu avlu senin. Der ve ikisi de üzerini giyinmeye gider.Ecem döndüğünde Eser çoktan gelmiştir ama Eser Ecem'i görünce ağzı açık kalır ve Ecem'în yanına gider.

Eser: Ecem çok güzel olmuşsun, ama çok açık değil mi? Diye sorar.

Ecem: Hayır aşkım açık değil ve sende çok tatlı olmuşsun. der ve Eser ve Ecem havuzun yanına giderler ve otururlar.Ecem üzerindeki tüllü elbiseyi çıkarır ve oturur Eser Ecem'i kıskandığı için gözünü Ecem'den ayırmaz sonra beraber havuza girerler ve yarış yaparlar 3 kere yaparlar 3'ünde de Ecem kazanır çünkü Ecem yüzme yarışmasında İstanbul'da 1.,Türkie'de ise 2. Olmuştur. İkisi birden havuzdan çıkarlar bir şeyler yer ve içerler sonra da üzerlerini değiştirip arabaya binerler ikisi de çok yorulmuştur.Eser arabayı sürerken Ecem uyuya kalmış ve uyuyordur.Eser arabayı durdurdu ve arkadaki örtüyü alıp Ecem'in üzerine örttü ve arabayı tekrar çalıştırdı ve sürmeye başladı. Aradan 2-3 saat geçti ve Ecem'in evine yetiştiler. Eser Ecem'i uyandırmaya kıyamadı ve kucağın aldı eve geçirdi yatağına bıraktı ve aşağıya indi .

Öykü hanım: Teşekkürler Eser nasıl geçti gezmeniz? Diye soru

Eser: İyiydi eğlendik ve yorulduk biraz onun için Ecem uyuya kaldı. Der ve gülerler Öykü hanım Eser'i uğurlar ve Eser evine gider. Eser evine yetişir eve geçer ve bakar ki herkes uyumuş şaşırır ve saate bakar saat 01:02'yi göstermektedir. Odasına geçer ve uyur sabah geç kalkar. Uyandığı gibi Ecem'e mesaj atar ama cevap gelmez çünkü Ecem hale uyanmamıştır. Eser kalkar banyo yapar ,üzerini giyinir ve aşağıya kahvaltıya iner herkes masada kahvaltı yapmaktadır ve Eser telefonunu odasında unutmuştur. Eser kahvaltısını yapar ve ailesi ile birlikte oturmaya başlarlar. Ecem kalkar ve telefonuna bakar saat 12:30' dur gözüne inanamaz ve Eser'in masajını görür okur ve Eser'İ arar ama ulaşamaz çünkü Eser telefonunu odasında unutmuştur Ecem hazırlanır ve aşağıya iner .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümsüz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin