Ecem: Çok şirin bir yer aşkım çok tatlı . der
Eser: Beğendiğine sevindim aşkım hadi oturalım ve kahvaltı yapalım ben çok acıktım. Der ve menüyü alırlar.Kahvaltıyı söylerler ve kahvaltılarını yapıp başka yere gezmeye giderler.Ecem düşüncelere dalar Esre'de onu izler ve güler ikisi de çok mutludur çünkü birbirlerini deli gibi seviyorlardır.
Eser: Aşkım hayırdır ne düşünüyorsun? Der ve bekler.
Ecem: Aşkım bir ilk halimize bak seneden seneye görüşen bide şimdi halimize bak beraber geziyoruz.der ve Eser güler.
Ecem: Aşkım sana bir şey soracam sen ne zamandan beri beni seviyorsun der ve Eser yutkunur.
Eser: 8. sınftan beri seni seviyorum.der ve Ecem Eser'i yanağından öper.
Esre: Peki aşkım sen beni ne zamandan beri seviyorsun der ve cevabını bekler.
Ecem: 5.sınıftan beri seviyrum seni . der ve Eser Ecem'e bakar sonrada şaşırır.
Eser: Ne diyosun sen yok artık ben o kadar yakışıklımıyım ? diye sorar.
Ecem: Hemde çok yakışıklısın der Eser arabayı durdurur ve Ecem'e sarılır. Ecem de Eser'e sımsıkı sarılır ve yollarına devam ederler.Ecem arabada müzik açar ve Gitmem Gerek şarkısı çalar Eser ve Ecem birbirlerine bakar ve şarkıyı söylemeye başlarlar.Şarkı duygusaldır ve onlarda çok
duygusallaşırlar . Ecem bu şarkıyı duyunca hep gözleri dolar ve ağlar şimdi de aynısı olmuştur. Ecem ağlamıştır ve Eser de Ecem'İn göz yaşlarını silmiş ve ona sarılmıştır çünkü Ecem amcasını kaybetmiştir.
Ecem 3 ay önce amcasını kaybetmiştir amcası kalp krizi geçirip ölmüştür.Eser de duygusaldır ama bu kadar değildir çünkü o erkektir her halbukarda kızlar erkeklere göre daha duysusaldır çünkü kızlar hassazdır.Ecemle Eser birbirlerine çok benziyorlardır.Çünkü çoğu yönleri aynıdır mesela ikisi de duygusal çalışkan vb. şeyleri aynıdır.
Eser: Aşkım iyi misin su veriyi mi? Diye sorar.
Ecem: İyiyim aşkım tamam sen sür arabayı zaten şarkı bitti ? der ve koltuğa yatar.Sonra 1-2 saat daha yol giderler ve istedikleri ere ulaşırlar.Ecem ve Eser arabadan iner ve el ele tutuşup yürümeye başlarlar.Eser konuşmaya başlar.
Eser: Aşkım daha iyisin demi i değilsen geri dönelim. Diye sorar.
Ecem: İyiyim aşkım bir anlık bir şeydi o sen merak etme . der ve sözünü bitirir. Ecem geldikleri eri çok beğenir çünkü geldikleri yer İstanbul'un en ii yüzme havuzlarından biridir.Ecem şaşırır ve Eser'e doğru bakar Eser de Ecem'e bakar sonra Ecem koşarak içeriye girer . Ecem mayoların ve şortların satıldığı yere gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk
RomanceMerhaba arkadaşlar ben Birsen bu kitap gerçek olay değildir bunu bilmenizi isterim.İyi okumalar inşallah beğenirsiniz.