Kartların anlamları kendisinden önceki ve kendisinden sonraki gelen kartlar ile beraber değiştiği için bu konu oldukça derin bir uzmanlık gerektirmektedir. Eski çağlarda imparatorlar dahi bu kartlar konusunda yeteneği olan ilim sahipleri kişileri kendi öz bünyelerinde tutuyorlardı.
Bunun başlıca sebebi bu ilmi öğrenmenin çok zor olmasıdır.
Gelelim tarot un ne olduğuna? Tarot nedir ve nasıl kullanılır?
Tarot yetmiş sekiz karttan oluşur. Bunların ilk yirmi iki tanesine Büyük Arkana, kalan elli altı tanesine ise Küçük Arkana adı verilir.Aslında her ikisinin de kendi içlerinde bölümleri olsa da aslında tamamen iç içe geçmiş ve birbirlerini en küçük ayrıntısına kadar tamamlarlar. Hani denir ya kusursuz işleyen sistemler vardır tıpkı evren gibi, hatasız bir şekilde işler. En küçük ayrıntısı bile paha biçilmez bir düzen, evreni okumaya başladığınızda bunu da daha rahat farkına varırsınız.
Tarotta ilerledikçe çoğu kişi eski hatalarına bakıp öz eleştiri yaparlar gülerek.
1Tarotu okumayı gerçekten öğrenmeye başladığınız gün ki gördüğünüz gibi öğrendiğiniz demiyorum çünkü o kadar uçsuz bucaksız bir ilimi tamamen öğrenmek gerçekten zor zanaat. En önemlisi ilk aşamadan sonra kendi egonuzu kontrol altında tutmayı bilmek.
Destemizden ilk önce Büyük Arkana serisini ele alalım. Büyük Arkana yani daha ziyade evrenin size getirdikleri, bunun yanı sıra dönüşümler, hamleler ve meydan okuyuşların olduğu bölümdür.Kendi içerisinde iki bölüme ayrılıyor. Çünkü bir bölümü direk evrenin size getirdikleri, dikkatinizi çekerim siz yapmıyorsunuz evren bunu size yaptırmak için size yaşatacağı olay ile zemin hazırlıyor diyelim.
Bu kartlar Destemizden de sıfır numara (0) ile başlıyor ve on (10) numaralı karta kadar ilk bölümü oluşturuyor.
İkinci bölüm ise on bir (11) numaralı kart itibarı ile başlıyor ve yirmi bir (21) numaralı kart ile sona ermektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarot Evrenin Şifresi
Tâm linhHer sorunun %99.9 kesin cevabı Konumuz şu andan yirmi bin sene öncesine dayanıyor. Kayıp Mu İmparatorluğunun herkes duymustur. Bu uygarlık günümüz teknolojisinin kat ve kat üzerinde bir teknoloji kullanıyordu ve telepati ile iletişim kuruyordu. Ast...