Tarot destesi kavramı

615 14 0
                                    

Tarot destesinde genellikle büyük gezegenlerin yani Plüton,Uranüs,Neptün gibi gezegenlerin hareketleri hayatımızı derinden etkiler. Büyük çaplı değişimlere sebep olurlar.Bu değişimlerin getirdiği olaylar , büyük arkana destesinin kartları ile gösterilmektedir.Bir açılım esnasında ilk etapta bakılması gereken ,açılımın için de kaç tane büyük arkana kağıdının olduğudur.
Küçük arkana serisi ise bu büyük olayların gelişiminin ayrıntılarını bize göstermede yardımcı olmaktadırlar. Bu tamamlayıcıların şahsiyetlerini ise saraylı kartlar göstermektedirler. Kartların tamamı hem kendi içlerinde bir dünyayı yaratırlar,hem de diğer bölümlerin kendi içlerin de yaratmış oldukları dünyaları tamamlamaktadırlar. Bütün destenin tamamı ise bize sistemin bütün olasılıklarını göstermektedir..
Astroloji, bize nasıl tümden özele akışını gösteriyor ise ,tarot destesi bize özelden, yani evrenin tamamını size göstermektedir. Bunun yanı sıra her bir kart yüzde doksan dokuz doğru cevabı bize vermektedir. Bu oran kartların bütününü ve her yönlü ile  anlamlarını bildiğiniz ve okuduğunuz sürece geçerlidir. Ayrıca ne oranda medyumik  bir tasarımınız bulunuyor? Bu da çok önemli.
Astrolojik olarak gezegenlerinizin haritanızdaki durumları, size tasarımınızı tamamen göstermektedir. Eğer ki bu tasarım size medyumik bir özellik katmış ise ,telepatik yeteneğiniz daha güçlüdür ve yorumları bu yeteneğinizi kullanarak daha rahat bir şekilde yapabilirsiniz. Elbette bulunduğunuz alandaki olabilecek bütün negatif enerjileri temizlemeniz sizin faydanıza olacaktır.
Aksi bir durumda dış etkenler odaklanabilir  ve olası negatif enerjiler yorumlarınızın doğruluk yüzdesini etkileyebilirler. İfade ettiğim gibi tarot kartları anlamlarının  tamamını tam anlamıyla öğrendiğiniz zaman yüzde doksan dokuz gerçeği söylemektedirler. Ancak işin zor kısmı bazen bir anlam destenin uç bölümünde de aynı yorumu gerektirebiliyor.
Profesyonel bir yomcu olma yolunda ilerliyorsanız ,bu anlam farklarını da bilmeniz gerekmektedir. Saraylı kartlar da bir kart bir yer ya da adres değişikliğini gösterebilir . Açılımda ki yerine göre büyük arkana destesinde bir kartta aynı anlamı içerebilir,küçük arkana destesindeki ilk bölümde olan bir kartta da aynı anlamı verebilir.
Bu durumda olay tamamen yorumcunun bilgisine ve yorumlama yeteneğine kalmaktadır. Ben yorum yaptığım dönemlerde seneler sonra bile, yorum esnasın da kartların hiç bilmediğim yönlerini keşfeder ve  şaşkınlığımı gizleyemezdim . Bu kitabı yazma sebebim tamamen bu şaşkınlık tecrübelerimin birikiminde  kaynaklanmaktadır.
Yorum esnasında öyle bir an gelir ki  bazen , kartların anlamları arasında bağlantı kurduğunuz zaman oluşan yorumlar zihninize yansıdığında ,aklınızın içinde müthiş anlar yaşarsınız. Biliciniz de yorumlar birikir ,siz de bunu aklınızla karşı tarafa müthiş bir kelime resitali eşliğinde aktarırsınız. Bu esnada sizi dinlemekte olan şahsiyetin hayran dolu bakışları ve mimikleri ,yorumculuğun sizde bir tutku ve hazza dönüşmesine sebep olur. Bu andan sonra aldığınız keyif katlana katlana artacaktır.

Tarot Evrenin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin