Küçük arkada destesinin son bölümünü saraylı kartlar oluşturmaktadır. Bu katlar küçük arkana serisinin diğer grupları gibi yine dört gruba ayrılmaktadır. Aralarında ki fark ise bu destenin tamamen şahıslar üzerinden gidiyor olmasıdır ; Uşak katları, (prens), şövalye kartları, kral kartları ve son olarak ta kraliçe kartları.
Açılımlarınız esnasında kariyer alanı olmadığı sürece (tabi yoruma bağlı olarak bazen o alanda da olabiliyor) Saraylı kartlar genellikle yaşamış olduğunuz , halen yaşadığınız veya yaşayıp denk gelme olasılığınızın olduğu olaylardaki insanları temsil etmekte.
Tam bu bölümde ayrı bir paragraf açmak zorundayım çünkü saraylı kartlar bana yıllarca yaptığım araştırmalar çerçevesinde şunu göstermiştir. Bütün saraylı kartlar ,hangi elementi temsil ederse etsin hep şu şekilde sıralanmıştır. Örnek; Kupa prensi, kupa şövalyesi, kupa kralı ve son olarak kupa kraliçesi. Tarot destesinin her bir elementin de bu aynı şekilde sıralanmıştır. Bir arkadaşım ile yaptığım bir tartışmanın sonun da bu farkındalığa ulaştım. Neden her bir element üç erkek ve bir kadından oluşmaktadır, yani kadın neden hep tek ? Bu soru aklıma takıldı ve üzerine zaten yıllarca derinlemesine araştırdığım astroloji de en sonun da şu kanaate vardım!
astroloji sırf şahsiyetleri değil evreni ve yaşamın kendisini yani insan varlığının yaşam bilincini sonuna kadar inceleme fırsatını sizlere sunuyor. Ben de bir erkeğim ve kendimden biliyorum şu anda kırk bir yaşındayım ve bu yaşa gelene kadar ne kadar çok derinlemesine karakter değişimi yaşadım. Lakin kadınlar da bu hiç te böyle değil ,en fazla bakış açısı değişmektedir.
Bu araştırmamın sonucu tarot destesi beni şu sonuca ulaştırdı. Saraylı kartlarda her zaman uç erkeğin ve tek kadının bulunma sebebi, erkeklerin yaş grubuna bağlı olarak yaşadıkları süre zarfı içerisinde üç kez karakter değişimine uğramasındandır. Buna toplum dilin de olgunlaşmak diyoruz. Kadınlar ise direk olgun bir karakter(ruh) ile doğmaktadırlar. Bu sebepten kadınlar yaşadıkları sürece birden fazla erkeğin olgunlaşmalarına destek olurlar. Çünkü kadınların görevi bu evrende zaten yaratıcılık olarak bilinir.
Bu sebepten tarot destesinin küçük arkana serisinin , saraylı kartlar bölümünde her bir elementin kraliçe olarak sadece bir kartı bulunmaktadır.
Bu her ne kadar yıldız haritasında gösterilmemiş olsa da tarot kartları yıldız haritasının kağıt üzerine dökülmüş bir versiyonudur. Bu konu astroloji kadar derinlemesine değildir; ancak bu konular da daha belirgin olmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarot Evrenin Şifresi
EspiritualHer sorunun %99.9 kesin cevabı Konumuz şu andan yirmi bin sene öncesine dayanıyor. Kayıp Mu İmparatorluğunun herkes duymustur. Bu uygarlık günümüz teknolojisinin kat ve kat üzerinde bir teknoloji kullanıyordu ve telepati ile iletişim kuruyordu. Ast...