7 Alem

48 1 0
                                    

Önemli Olan; 0 noktasında 1. boyut seviyesine çıkmak ve evrim geçirmeye başlamaktır . Ancak kuantum fizik altı alanında düzen olmadığı ve zaman kavramının dışında kaldığı için bu pek mümkün görünmüyordu.

Bunun için sistemin üzerine 7 alem yani boyut yaratıldı, bu boyutlarının hepsinin farklı karakteristik özellikleri bulunmakta kimi maddelerden oluşuyorken kimside tamamen gaz kütlesi halinde bulunmaktaydı.

Bir uzay boşluğu düşünün. Kendisine ait bir yapısı bulunmakta ve içine ne girerse ona göre titremekte ve şekillenmektedir. En önemlisi tamamen adil bir sistem üzerinde işlemektedir. Bu işlem herkese her şeye adil davranırım? Her şeyi olduğu gibi kabul ederim? Değiştirmem, kimyasal özellik ve ağırlığı kütlesi ayrımı yapmam diyen bir uzay boşluğu.

Bedenimiz Dörtte üçü Su ve kalan dörtte birlik kısmı toprak olduğunu düşünelim ki bu böyle. Ilk etapta düşünülen yaratım; su dünyası yani dünyanın üzerinde sürekli dönen ve bunu toprak ile birleştiren bölüme sonsuz yaratıcılık kabiliyeti tanındı. Her şeyi yapmak yaratmak mümkün.

Kusurlu bir sistem yaratıldı çünkü bu sisteme göre yaratılan varlıklar , yine sonsuz yaratma özelliklerine sahip olacak ve yaratım sürekli devam edecektir. Bu yaratımın sonucunda evrim gerçekleşmez çünkü herkes her şey sürekli yaratılır ve gelişim imkanı ortadan kalkar.

Herkes Tanrı olacak ve kimse kımıldamadan yaratmaya başlayacaktır, hareket sona erecek güneş kımıldamayacak ve oturduğun yerden yaratım yapacaktın. Bunun önüne geçebilmek için bir karar verildi ve tanrılar sonsuz yaratım kabiliyeti Dünya gezeninden alindi.

Bu durumun sonucunda okyanus ve toprak yaratıcı özelliklerini yitirdiler . Su eril ve Toprak ise dişil yaratım özelliklerini yitirdikleri için birbirlerine öfke besleyerek sürekli dönmeye başladılar. Su topraktan nefret etmeye başladı çünkü yaratamıyordu daire biçiminde birbirlerini tamamlayacak şekilde boş boş dönüyorlardı.

Ancak Tanrıların düşüncelerine göre bu farklı idi. Sonsuz Yaratıcılık Jüpiterin Oğlu Zeusa devredildi. Bu planın arkasında şu fikir gizliydi : Evrendeki her gezegen yuvarlak şeklinde hammeddesi ne olur ise olsun daire çizecekti. Üzerinde yaşayan varlıklar ne yaparlar ise yapsınlar yaptıları her hamle, her düşünce, her hareket daire çizeceği için , önlerinden çıkıp arkalarından kendilerine geri gelecekti. Hareket etmek zorunda kalacaklardı ve bu evrim teorisini harekete geçirecekti. Gelişim başlayacaktı. 

Tarot Evrenin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin