Tarot Nasıl Yorumlanır

1K 15 0
                                    

Tarot kartlarının ne olduğuna dair kısa bir bilgi aktarmış olduk. Nasıl okunur veya yorumlanır bu kartlar? Bu kısmın birçok değişik etkeni bir araya gelmektedir. Bu konuyu başka bir örnek ile anlatmak gerekir ise; kafanız da canlandırabileceğiniz her hangi bir konu. Bu konu ile ilgili yorumun ne olur diye kime sorarsanız sorun; bakış açısını anlatacaktır. Yorum olarak sizin yorumunuz ile uzaktan bile ilgisi olmayan bir yorum duyacaksınız.

Bu bahsettiğim örneği büyük bir oran da kartları okuma kısmında ustalaştıkça daha net anlayabileceksiniz. Kartları daha yeni öğrenmiş bir insan dahi çok basit etkileyici yorumlar yapabilir. Belki on yorum değil fakat bu yorumlar içerisinde bir ya da iki cümle tam size hitap etmiştir. Hatta soru ile ilgili gelişim sürecinizde dediğine eş değer birkaç yorumu yaşamanızda büyük olasılık.

Bakış açılarından ve etkenlerde bahsetmiştik. Bu noktada dikkat etmemiz gerekenler ağırlıklı olarak kâğıdın anlam olarak anlattığıdır. Bu konu hakkında önceki sayfalarımda azda olsa bilgi vermiş, bir kâğıdın birden fazla anlamının olduğunuzdan bahsetmiştim.

Peki, bir kâğıdın neden birden fazla anlamı bulunmaktadır. Bunu size açıklayabilmek için konunun biraz derinine inmem gerekiyor. Bir kâğıt çektin ve bir kâğıdın kendinden önce gelen ve sonra gelen kâğıdın anlamı ile birleştiğini ve anlamı değiştiğini önceleri söylemiştik. Bu kâğıdı tek başına ele alırsak eğer anlamlarının çok oluşun; bu kağıt bir şahsiyeti, geçmiş bir olayı, ya da sizin o anki duruşunuz ve ruh halinizi yansıtabilir, yaşayacağınız bir olay hakkında da ip ucu verebilir.

Tarot Evrenin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin