KRONOS

42 0 0
                                    


Mısır ölüler kitabın da geçtiği üzere Tanrılar ölümlü insanlar, insanlar ise ölümlü tanrılardır, En üst bilinç varlığı olan Onuncu boyut valığı Uranos; her gece dünyaya iner Gaia yani bizim bildiğimiz toprak ana ile beraber olur ve doğan çocukları korkunç görüntülerinden dolayi öldürür ve sonra gökyüzüne geri dönerdi. Toplam on iki çocukları oldu altı kız altı erkek

Kız çocukları , Rhela, Theia,Themis, Pihebe, Tehtys Mnemosyne erkek çocuklar , İapetos, kronos Hyperion, krios,koios, okeannos. Bunlar ilk Tanrılardı.

Bunlardan sonra Titanlar yaratıldı 12 kişilik tanrılar grubu kurulmuş oldu.

Her doğan Tanrı dev cüsseli olduğu için bu Baba tanrının hoşuna gitmiyor annenin karnından çıkarmıyordular. Bu da Gaia toprak anayı rahatsız ediyordu.

Son doğan Tanrı zamanın efendisi kronos, annenin ateş ile birleştirdiği bir tırpan ile Babasının erkekliğiniz kesti.Fışkıran kanllar ile beraber Baba gökyüzüne yükseldi. Kan erkeklik organı ve meni biraraya geldi ve annenin rahminde birleşti.

Böylece Afrotik doğmuş oldu. Babanın hükmü sona erince kura çekildi ve Zeus baş tanrı oldu, denizler tanrısı Poseidon ve yeraltı tanrısıda Hades seçildi . Bu olay ile beraber on iki tanrı Olympos köyüne yerleştiler . Mitolojik olarak ilk başlangıç bu şekilde anlatılmaktadır.

Bunun hemen ardından tanrıların titanlar ile savaşı başlar ve bütün tanrılar dünyaya hükmedecek güce sahip olduklarından dolayı arada anlaşmazlık çıkti. Tanrılar; titanlara ve insanlara savaş açmaktaydı. Titanlar ise insanlar ve yarı tanrılar ile buna karşılık vereceklerdi.

Sonuçta tanrılar da ölümsüzdü ancak yaşamak için gerekli enerjiyi Titanlar ve insanlardan buluyorlardı. 

Tarot Evrenin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin