Introduction

58 3 2
                                    

Bitch..

Bad-ass...

Bully...

Lahat, sabihin niyo na.. But still, I don't want to change myself. That's who I am and that's what makes me Me. Wala akong pakialam kung ano pang sabihin ng iba.. Ano bang paki nila? I love to bully someone. I love being a bad-ass girl and I love being a 100% bitch. I love to make someone life a living hell. Kaya naman tandaan niyo ang maganda kong pangalan, Alianna Kc Rei. Don't you dare mess up with me or else, I will be your worse nightmare.

But I want to experience one thing...

Love..

Poor little Kc... I dont even know what that means.. Even though I have a parents and family, I don't feel being loved. That is why I have such a bad personality. I want their attention. Actually, they notice me.... As a bitch not as a daughter. Tawagin niyo na akong attention seeker o papansin. I don't care about that at all. Dahil wala din kayong pakialam sa nararamdaman ko. Ya know what? Kahit kaunti lang, kaunting pagmamahal galing sa kanila and I can change being like this. I can make my whole world change, bitch into a good girl, sadness into happiness and hate into love.. Pero anong nangyari? Wala. Siguro kahit sa iba ko nalang maramdaman yun.. Kahit na sa ibang tao... Magiging masaya na ako...

I Love This BitchTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon