Deniz Geliyor!!

209 30 9
                                    

Kubra ile Ahmet yaklaşık 1.5 sene önce evlenmislerdi. Ve hala çok mutlulardi. Ahmet birgün bi bebek istediğini düşündü. Daha sonra bu fikri eşi Kubra ile paylaştı. Kubra da Ahmet gibi düşündüğünü sadece bunu ona söylemekten çekindiğini söyledi. Yaklaşık 1 ay sonra Kubra anne olacağını düşünüyordu. Cunku midesi falan bulanmaya baslamisti. Doktora gitti emin olmak için ve doğru tahmin etmişti. Artık Kubra da bi anne adayiydi. Buna Kubra da Ahmet de çok sevinmişti. Kubra'nin hamileliği böyle devam etti tam 7 ay. Ama Kubra'nin 7. ayda şiddetli sancıları başladı. Doktora gittiler ve bebeğin dünyaya geleceğini öğrendiler. Kubra ve Ahmet bu duruma oldukça şaşırmıştı. Doktorlar Kubra ve Ahmet'e bu bebeğin doğarsa sakat olacağını söylemişlerdi ilk aylarda. Ama onlar sakat ya da sağlıklı ikisi de bizim çocuğumuz biz ne olursa olsun istiyoruz bu bebeği demişlerdi. Bebek o yuzden erken dünyaya geliyomus. Bebek 7 aylıkken dünyaya geldi ve prematüre olduğu için 8 hafta kuvezde kaldı. Ne annesi ne babası hiçkimse bebeği göremedi. Bu sırada Ahmet de nüfus dairesi ile olan işlerini hallediyodu. Minik bebeğin adı DENIZ TUNÇ oldu. (Deniz kiz) Kubra için bu 8 hafta çok zor geçti. Ahmet için de pek farklı sayılmazdı aslında. Onun için de çok zor geçmişti. Hatta geçmemişti. Çünkü o bebeğinin olmasını herşeyden çok istiyordu.


MEDYA AHMET:)

Genç Kızın Hayatı #WATYS2016#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin