Kahvaltiyi hazirladilar. Yarim saat sonra da çocuklar geldi. Ahmet gelirken Deniz'i de getirmek istedi ama Kubra" askim şimdi durmaz hem burdan çarşıya geçebiliriz" dedi. Bunun üzerine ahmete tamam demekten başka bişey kalmamıştı. Geldiler, kahvaltilarini yaptılar. Ve sonra da biraz oturup konuştular. Ali ile Kader de düğün işini konuşuyorlardı. Ayşenur da ordan gülüp duruyordu. Çünkü Kaderle Ali onun sayesinde tanisiyordu. Evlilik teklifini de o planlamıştı. O yuzden o da şu an kader kadar mutluydu. Ali Kadere bu işi çok uzatmak istemediğini, hemen bu işi halletmelerini istediğini söyledi. Kader de "tamam askim ben de öyle dusunuyorum" dedi. Çünkü onlar 6 yıldır sevgililerdi ve yaklaşık 3 aydır nisanliydilar. Onların da aileleri yoktu. Kaderin de alinin de ailesi yangında ölmüştü. O yuzden düğün hakkında kimselere sormalarina gerek yoktu. Kendileri karar verebilirdi. Neyse. Bugün düğün için kızlara elbise erkeklere takım kendilerine de gelinlik ve damatlik bakacaklardi. Kubra çok güzel bir elbise begenmisti. Ve onu almisti. Erkeklerin takımları birbirine çok benziyordu. Zaten takım elbiselerin çoğunun neredeyse sadece de renkleri farklıydı. Onlar da aldılar. Aysenur'un elbisesi de çok güzeldi. Ikiser tane elbise almışlardı. Ve çok yorulmuslardi. Elleri de dolmuştu. Elbiselerden birini kina gecesi için almışlardı. Kader de çok güzel bir gelinlik begenmisti. Straplez bi gelinlikti. Ali biraz kiskancti. O yuzden biraz surati asilmisti. Ama sonra aldılar(bidahaki bölümde medyada). Kader buna çok sevindi. Çünkü o gelinliği gerçekten çok begenmisti. Alinin kabul etmesi biraz da korkuydu aslında. Kaderin inadı inatti çünkü. Eğer o gelinlik olmazsa hiçbir gelinlik almayabilirdiml. Çünkü dedigim gibi inadı meshurdu. Ali de damatligini almıştı. (Ilerleyen bölümde medyada olucak). Hepsinin alışverişi bitmişti. Kubra Denize bile almıştı. Herkesin alışverişi bitmişti. Denizin bile bitmişti.:)
Medya Kader ile Ali
Arkadaşlar beğenip begenmediginizi bilmiyorum o yuzden begenmeniz için elimden geleni yapıyorum ama ne kadar ise yariyo bilmiyorum. Siz de bana biraz yardımcı olun ve bana fikirlerinizi soyleyin. Ister burdan yorum atin ister özelden mesaj atin. Yeter ki fikrinizi soyleyin:) Seviliyosunuz canlar opuldunuz😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kızın Hayatı #WATYS2016#
Novela JuvenilYakın dostlar ve evli çiftler... Eğlenceli bir hikayeye var misiniz? Dostlugun ve kardeşliğin,askin konu aldığı bu kitaba bakmaya ne dersiniz? Evet mi... O halde buyrun kitaba...