ТРЕЙЛЪРА МОЖЕ ДА СЕ ОТВОРИ САМО ОТ КОМПЮТЪР ИЛИ ЛАПТОП!!!
Неутрална гледна точка-И аз ще играя. - каза Изабела и изненада всички.
-Какво правиш? - внимателно Хари издърпа момичето и я попита.
-Играя, Хари. Не може да ме спреш. - тя не искаше да си признае, че ревнува от Мелиса.
-Добре хайде да започваме. Ерик подай ми празно шише. - каза случайно момче на име Рик. След като получи шишето, го постави по средата на кръга и го завъртя.
-Опа Бри ти си. - бутилката улучи Бриана и тя се изкикоти.
-Какво ме предизвикваш?
-Махни си сутиена и блузата. - каза Рик.
-Айдееее. - викаха всички.
Бриана не й хареса предизвикателството, но нямаше избор.
Първо свали блузата, а след това и сутиена.
Момчетата не спираха да я зяпат, както и самият Найл.
Той я придърпа към себе си и каза на всички, да не я докосват. Била е негова.-Официално ли сте заедно? - попита Мак.
-Да. - отговори й Найл.
-Така следващия е....Джейк.
Изабела го погледна и това се сети, че това беше онова момче, което Макензи беше целунала в бара. Когато скъсаха с Луи и той за малко щеше да го убие. Този с когото и Анджела се занимаваше. Всичко за момент и светна.
-Джейк предизвиквам те да целунеш Мелиса.
-Няма проблем. - каза с усмивка и се целунаха без проблем.
Изабела се надяваше след всяко завъртване на бутилката то да не уцели Хари или нея.
Така след още около 3 завъртвания Мелиса се отърка в Найл.
Макензи направи смучка на Луи, а Бриана събу панталоните и боксерките на Джейк.-Само вие сте късметлиите, Хари. Но това... - завъртя шишето... - нямаше да е за дълго.
Бутилката уцели Хари и Изабела се напрегна.
-Внимавай какво ще измислиш, Рик.
-Спокойно. Твоята няма да бъде против, нали така Изабела.
-За какво да бъда против? - гласа й трепереше.
YOU ARE READING
BAD BOY
FanfictionИсторията се пише с pyfi_2000 Зелено. Те бяха зелено. Дълбоки, приличащи, примамни и изкушителни, както и очаквах. Предхождаха му на къдравата коса и тези скули, които имаше, а да не говорим за тялото. Беше облечен в черно, явно днес ще ходи на пог...