Гледна точка на Хари
Радвам се, че Изабела прие подаръка. Притеснявах се дали щеше да й се хареса, понеже дълго време се чудех какво да й купя. Размотавах се в мола, после из магазините и нищо не ми хрумваше. Имаше един магазин с надпис "колиета и гривни с имена". Влязох и поръчах едно колие с нашите имена.
Нейния подарък ме изненада и то много. Аз не очаквах да ми купи нещо след всичко, което направих.-Какво ще правим след вечеря? - попита Изабела.
-Ам не знам не съм помислил за това. Ще има отново купон.
-Пак на парти, на Нова година. Не ми се ходи.
-Добре. Харесва ли ти храната?
-Да, супер е. Ще отида до тоалетна.
-Ще дойда с теб. Ще ти покажа къде е.
-Знам къде е, Хари.
-Така ли? От къде.
-Защото съм идв... - тя млъкна изведнъж. Нещо ясно крие.
-Защото си идвала тук? Идвала ли си тук, Изабела?
-Не, за бога. Хари остави ме да отида до тоалетна. Моля те.
-Добре. - издъхнах и си седнах на мястото.
Франческо дойде за да ми налее още вино.
-Желаете ли още нещо?
-Не, но ще ви попитам нещо. Момичето, което с мен... - той кимна и аз продължих... - позната ли ви е?
-Да г-не. Беше тук с едно момче.
-Може ли да ми го опишеш?
-Беше много отдавна, но помня че беше слаб и висок с кафява коса.
ЛИАМ.
-Добре, свободен си.
Франческо си тръгна и аз започнах да мисля какво е правила тук Изабела с него. От ревност стиснах юмруци и отпих от виното си. Тя се върна и седна на мястото си и ме погледна усмихвайки се.
-Защо не ми каза, че си идвала тук с Лиам? - въпроса ми я хвана неподготвена и тя се напрегна.
-От къде знаеш, че съм била тук?
-Не ми отговаряй на въпроса с въпрос, Изабела. Попитах те нещо и изчаквам да ми отговориш. Защо не ми каза?
Тя изпусна тежка въздишка и проговори.
-Защото не исках да провалям вечерта. Знаех, че ще се ядосаш и ще искаш да си тръгнем, ако ти бях казала. Не искам той да ни провали вечерта, Хари. Не го позволявай и ти. - тя протегна ръка и хвана моята. - Знаеш, че те обичам. Повече от всичко.
DU LIEST GERADE
BAD BOY
FanfictionИсторията се пише с pyfi_2000 Зелено. Те бяха зелено. Дълбоки, приличащи, примамни и изкушителни, както и очаквах. Предхождаха му на къдравата коса и тези скули, които имаше, а да не говорим за тялото. Беше облечен в черно, явно днес ще ходи на пог...