Rozdział 12

1K 75 4
                                    

Perspective of A.F. Irwin

Teenage dirtbag baby...uuuu.....

Słuchając tej piosenki i gotując zauważyłem kątem oka, że ktoś skrada się do mnie od tyłu, a tym kimś była moja kochana dziewczyna Victoria.

Nagle czuje jej ciepłe dłonie na swoim torsie. Przestałem robić te czynności i obróciłem się żeby ją przyciągnąć bliżej siebie i zacząć całować, ale Victoria odrazu się odsuneła i zaczęła udawać, że rzyga tęczą.

Nagle do pomieszczenia zwane kuchnia, wchodzi Michael z jakąś piękną rudą dziewczyną.

-Witam was drodzy ludzie zgromadzeni oto w tym pomieszczeniu, chciałbym przedstawić wam moją przyjaciółkę.

I zrobił jakiś dziwny ruch rękami. Chyba chciał ją pokazać czy jakoś tak.

Pokłoniłem się jej, bo tak powinien zrobić dżemtelmen (błąd zrobiony specjalnie).Vika widząc tą zaistniałą scenę zaczęła się śmiać, a wszyscy popatrzyli na nią jak na niezrównoważoną psychicznie osobę, która uciekła z szpitala dla nieletnich psychopatów.

-Co się tak patrzycie?


I wszyscy w breht. A tak przy okazji..... Z czego się śmiejemy??

No nic, nie ważne... Idę robić dalej śniadanie dla mnie i tych słoni.

Miałem brać do ręki patelnię, ale do kuchni wszedł Luke, który trzymał Veronice w rękach, a ta śmiała się jak pojebana i naćpana.

Ciekawe, co blondyn dał siostrze tęczy do picia?

- Hej, Ashtiiii!

Chyba naprawdę coś brała. Popatrzyła na kuchenkę.

- Ooo... Robisz mi śniadanko?? Jak miło....

- Chciałabyś. To dla wszystkich.

Ta znów zaczęła się śmiać.

- Luke... Coś jej dał???

- Nie wiem, nic. Kiedy się obudziłem, już taka była.

- Zepsułeś mi siostre!

- Nic jej nie zrobiłem!!

- Ale ją popsułeś!!!

- Nieprawda!!!!

- Frajerzy! Cicho! Ona jest pijana!

I tak o to jedna dziewczyna potrafi uspokoić bandę rozwydrzonych chłopców.

- Zabieram ją do jej pokoju, a wy jedzcie.

Nałożyłem wszystkim śniadanie. No, oprócz tej dwójki co poszła sobie. Pewnie będą ćpały.

W kuchni zastała cisza. Kurde, pierwszy raz przy nich jest taka cisza.

Popatrzyłem się na "przyjaciółkę" Miki'ego.

Rudowłosa dziewczyna z niebieskimi oczami i z dużymi piersiami. Trochę wyższa niż nasze dziewczyny. Miałam na sobie bardzo obcisłą sukienkę koloru niebieskiego. Jednak, nie jest w moim guście.

My Brother And His Best FriendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz