Minęło już prawie 500 lat
Od kiedy ludzie utracili władzę
Od kiedy przestali o sobie decydować
Od kiedy ludzie utacili wolność
Od kiedy staliśmy się zwieżyną łowną
Dla nich...Jest rok 2699 niebawem minie 500 lat od kiedy wampiry przejęły władzę i kontrolę nad ludźmi. Nikt już nawet nie pamięta jak do tego doszło, ponieważ wampiry zniszczyły wiele źródeł historycznych po to by ludzie zapomnieli o wizji wolnego kraju rządzonego przez nich.
500 lat temu wampiry stworzyły nowe zasady by ,,pomóc" ludziom odnaleźć się w ,,nowym świecie"' rządzonym przez potwory.
O to kilka z nich:
- ,,Ludzcy obywatele naszego kraju po ukończeniu osiemnastego roku życia muszą oddawać swoją krew - w specjalnych punktach przeznaczomych do tego. Muszą ją oddawać, aż do końca swego życia".
- ,,Posiadanie broni białej jak i palnej będzie surowo karane".
- ,,Posiadanie zakazanych ksiąg itp. Może być ukarane śmiercią".
- ,, Śpiewanie, pisanie czy też inne formy sztuki wykorzystywane w złych celach będą karane".
- ,,Zabrania się opuszczenia naszego kraju. Wszelkie próby ucieczki mogą się zakończyć śmiercią".
- ,,W godzinach nocnych dla własnego bezpieczeństwa zaleca się pozostanie w domach".
- ,,Należy okazywać szacunek swojemu królowi jak i rodzinie królewskiej".
Jest ich oczywiście wiele więcej.
Ale one wszystkie bardzo nie podobają się ludziom.
Niestety nie zgadzać się z tym i zrobić coś z tym to dwie różne rzeczy.Jednak istnieje grupa ludzi, która chce coś zrobić i szykuje wielkie powstanie, a nazywają siebie - Posłańcy światła.
Mówi się, że to zwykli szaleńcy, ale tak naprawdę oni są naszą ostatnią nadzieją.500 lat temu zapanowała nad nami ciemność i trwa do teraz. Ale już nie na długo. Pora zmienić stare zasady i wprowadzić nowe.
Jestem Victoria Varn i opowiem wam historię jak jedna szalona dziewczyna zniszczyła wszystkie zasady stworzone przez nieśmiertelnych.
CZYTASZ
New Rules
VampirosMinęło już prawie 500 lat Od kiedy ludzie utracili władzę Od kiedy przestali o sobie decydować Od kiedy ludzie utracili wolność Od kiedy staliśmy się zwierzyną łowną... Dla nich...