παρτ 2❤

10.7K 1K 40
                                    

Ειμουν ολη μαυρη.. κοιταζομουν στο καθρέφτη για καποια λεπτα..

-τι;;δεν σου αρεσει το στυλ μας;
μου ειπε και γυρισα να την κοιταξω..

-δεν θελω να ειμαι ετσι..δεν μου αρεσει...εμενα μου αρεσει το μαυρο..αλλα οχι ετσι..και εσυ γιατι εισαι ετσι τι ωραιο εχει αυτο το στυλ...μολις εβγαλες τβν φρατζα ειδα το προσωπο σου..εισαι πανεμορφη γιατι καταστρεφεσαι;

-καταστραμενη ειμαι ηδη..δεν εχω κανεναν οπως εχεις εσυ να σου βαζει ορια..
Ειπε.και εκατσε στο κρεβατι..

-τι εννοεις;
Την ρωτησα και εκατσα διπλα της..

-τι να εννοω...οι γονεις μου πεθαναν πριν ενα μηνα..και εγω δεν ειμαι απο εδω...και εγω δεν εχω κανεναν.εδω..εκτος απο αυτους εκει που δεχτηκαν μολις πηγα..μισω τους παντες και τα παντα..η ζωη μου εχει καταστραφει...ολα εχουν τελιωσει για εμενα..μακαρι να πεθαινα και γω..ειμουν και γω μεσα στο αμαξι...αλλα δεν πεθανα..θα ερχοντουσαν να με παρουν οι μπατσοι να με πανε στο ορφανοτροφιο..το εσκασα ....ακομα με ψαχνουν...να δες..
Ειοε και μου εδειξε μια κοπελα.. που δεν εμοιαζε καθολου με αυτην...τωρα καταλαβαινω γιατι ολοι ειναι ετσι..οπως και ο μανος..αρα κατι πρεπει να εχει συμβει και στον αλεξη...

-μα με αυτην εδω δεν μοιαζεις καθολου..

-ναι..εδω ηταν 1 εβδομάδα πριν το ατυχημα με το αμαξι...
Τα λογια της με εκαναν να δακρυσω οπως και αυτη αλλωστε..ειναι τοσο θλιβερο..

-ναι.. αα δεν χρειαζεται να ντυνεσαι ετσι..
Της ειπα και σηκωθηκα αποφασιστηκα απο το κρεβατι..

-και αν με βρουν..

-δεν προκειται εξαλου ποσο χρονων εισαι;

-17 μισο..

-κανεις δεν θα σε προδωσει..απλα πρεπει να ζητησεις βοηθεια..
Της ειπα και την ειδα να χαμογελαει..

-παμε σπιτι μου..να σου αλλαξω εγω το στυλ..
Της ειπα και την εποιασα απο το χερι οπως και αυτη πριν...τρεχαμε..αλλα το δικο μου σπιτι ειναι μακρυα..οποτε επρεπε να παρουμε λεωφορείο.. καθησαμε πισω πισω..και της κραταγα το χερι καμια μας δεν μιλαγε..

-φραντζεσκα
Ειπε..

-ροζυ..
Απαντησα και χαμιγελασα πλατια οπως και αυτη..

-εσυ..γιατι..θες να ερθεις μαζι μας..τι προβλημα εχεις..
Μου ειπε και το πρωτο πραγμα που περασε απο το μυαλο μου ηταν αλεξης..

-πφφ..θυμασε εναν αλεξη..;;
Την ρωτησα..

-ναι.. αυτος εφυγε..

-ναι το ξερω..

-α μωρε κι αυτος ο καημενουλης..ειμασταν κολλητοι για καποιο διαστημα και μου ελεγε για κοπελα..ποτε δεν μου ειπε ονομα..που την αγαπαει ..ποτε δεν παραδεχτηκε οτι την αγαπαει..αλλα μαθευτικε οτι μεχρι και την τελευταια στιγμη προσπαθουσε να της εξηγησει..κριμα ρε γαμωτο..
Ειπε..ειχα μεινει..ο αλεξης μιλαγε για εμενα;;ο αλεξης αγαπαγε εμενα;αυτη ισως ξερει να μου πει τι ηθελε να μου πει..

-ξερεις τι ηθελα να την πει;

-γιατι νοιαζεσαι;

-γιατι εγω ειμαι αυτη η κοπελα..
Ειπα..και τραβηχτηκε λιγο πισω ηταν εκπληκτη..

-δεν ξερω.. δεν προλαβε να μου πει..την περιμενε αλλα δεν ηρθε και μετα έστησε ολοκληρο σεναριο με τον νικολας για να της εξηγησει αλλα τιποτα..

-δεν το πιστευω..
Ειπα και κατησα το κεφαλι μου

-εσυ τον αγαπουσες σωστα;

-Ναι..φυσικα και τον αγαπουσα..και τον αγαπαω ακομα..
Ειοα και ενιωσα τις τριχες μου να σηκωνονται..

-ο αλεξης απο μικρος που τον ξερω ειχε περιεργο χαρακτηρα..και τωρα φοβατε να πει τα συναισθηματα του γιατι φοβατε την απόρριψη...

-ναι αλλα μου τα ειπε..οταν εφυγε ειπε "σαγαπω" αλλα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει..ο αλεξης εχει παει με πολλες γιατι να ειμουν εγω η επομενη;τι διαφερετικο εχω;

-δεν εισαι η επομενη πιστεψε με..ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ..
Ειπε και τονισε τα τελευταια λογια της..

-ποια;

-το οτι δεν εισαι πουτανα..διαφερεις ροζυ..ο χαρακτηρας σου..το ντύσιμο σου..αυτο αγαπησε ο αλεξης..
Ειμουν ετοιμη να βαλω τα κλαματα..τι γλυκουλης..γιατι να μην ηταν εδω τωρα να τον παρω μια αγγαλια..γιατι γιναμε ετσι;;γιατι να ποναμε και οι δυο...γιατι ο θεος επιτρεπει να πονανε δυο ανθρωποι τοσο πολυ χωρις λογο..γιατι να...να μην ηταν εδω...

Τσουπππ ❤❤❤
Ψηφοο❤❤
Σχολιο για γνωμεςς ❤❤

Ενας Ωραιος Μαλακας AfterNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ