παρτ 11❤

9.2K 831 67
                                    

****σκεψεις ροζυς****

Με κοιταζε επιμονα για να φαω...ετρωγα οσο πιο γρηγορα μπορουσα υποσχεθηκε να παμε να δω τον αλεξη μολις φαω..δεν θυμαμαι και πολλα..θυμαμαι μονο οτι πηγα να ρωτησω και μετα τιποτα..μετα ενα κενο...μου εμενε μια μπουκια.. το εβαλα μεσα στο στομα μου βιαστηκα και σηκωθηκα απο το κρεβατι..

-παμε..
Ειπα μπουκομενη

-εμμ περιμενε να δω αν μπορουμε..
Ειπε και παρατηρησα οτι ηταν νευρικος τα χερια του ετρεμαν...δεν νομιζω να εχει συμβει κατι..τωρα αρχισα και να ανησυχω...

-ντινο..ειπες θα πας..
Ειπα γτ ακομα καθοταν...

-εμμ ναι..τωρα
Ειπε και σηκωθηκε και βγηκε απο το δωματιο..εκατσα στο κρεβατι και το ποδι μου αρχισε να πηγαινει πανω κατω...θα παω και γω..βγηκα απο το δωματιο και ειδα στο τελος του διαδρομου τον στρατο ...ο στρατος ηταν μαζι με τον ντινο σωστα;
αρα ο αλεξ εκει θα ειναι..αρχισα να προχωραω διστακτικα προς εκει..

-στρατο..
Ειπα πολυ χαμηλοφωνα και μαλλον δε με ακουσε μιλαγε με τον γιατρο..πηγα κοντα.. ο στρατος δεν με ειχε δει ακομα..εκατσα εκει και απλα τους ακουσα..

-δηλαδη ποσες ειναι οι ελπιδες;
Ρωτησε ο στρατος..

-ελαχιστες..βασικα η αληθεια ειναι οτι παντα δινουμε καποιες ελπιδες..αλλα αυτη την φρα ειναι δυσκολα..ειναι θα οργανισμου..πρεπει απλα να εχει δυνατο οργανιαμο..

-μα εχει..εχει..
Ειπε ο στρατος και εκεινη την ωρα μπηκαν στο νοσοκομειο αατυνομικοι...ηρθαν κατευθειαν πανω στον στρατο...

-δε μπορουμε να σε παμε μεσα απο τωρα...αλλα ολοι ξερουμε οτι αυτος δεν αντεξει...μολις παει ενα οροφο κατω ..θα σαπισεις σρην φυλακη και εσυ και οι φιλοι σου...ζηστε γιατι στην φυλακη η ζωη σας θα μετατραπει σε βασανιστηριο..
Ειπε ο αστυνομηλος στον στρατο..ομγ φοβαμε τοσο γιαυτους..φυλακη απο τα 18 ειναι πολυ... ξαφνικα ο στρατος γυρισε και με ειδε..

-ΡΟΖΥ;;
Φωναξε εκπληκτος...δεν απαντησα απλα τον κοιταζα..

-συγνωμη ροζυ σε παρακαλω συγχωρεσε με..φταιω το ξερω αλλα νιωθω οτι εχω κανει ενα έγκλημα και σιχαινομαι τον ιδιο μου τον εαυτο... βοηθησε με..

-δωσε μου το κινητο σου..

-τι θες;

-ΑΠΛΑ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ..
φωναξα δεν αντεξα θελω να τους σκοτωσω και τους 3..θελω να παρω σια φραντζεσκα νικολας ολους..να ερθουν εδω εγω με αυτους τους δολοφονους δεν καθομαι αλλο..θυμαμαι μονο της σιας ..οποτε αυτο πληκτρολογισα..

Ενας Ωραιος Μαλακας AfterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant