παρτ 3❤

11.4K 973 72
                                    

Ειχαμε φτασει σπιτι..την κραταγα σφικτα απο το χερι και την πηγα στο μπανιο την εσπρωξα μεσα στην μπανιερα και ανοιξα το νερο..

-εε τι κανεις..
Ειπε και γελασε..

-βγαζω την πολυ μαυριλα..
Ειπα και εριξα το βλεμμα της στο κατω μερος την μπανιερας..οντως το νερο ηταν μαυρο σηκωσε το βλεμμα της και το πρωσοπο της ειχε μαυρισει..απο την μασκαρα και απο αυτα..

-πολυ μαυριλα..
Ειπα και μπηκα και εγω στην μπανιερα..γελαγαμε... την αφησα δεν βγηκε απο την μπανιερα ειμουν σιγουρη οτι ουτε αυτης της αρεσει να εχει τετοιο στυλ..της πεταξα μια πετσετα λέγοντας της..
-παμε να δεις τι ρουχα θα σου δωσω να βαλεις..και να ντυθω και εγω..
Βγηκα απο το μπανιο..και πηγα κατευθιαν στην ντουλαπα ηρθε και αυτη..

-θα βαλεις αυτο το ασπρο τζιν..και αυτην την γκρι μπλουζα..
Της ειπα και της τα λεταξα στη μουρη..

-χαχα μωρη..χαχα
Ειπε και γελαγε ..και τοτε παρατηρησα οτι τα μαλλια της εβγαζαν χρωμα..την πλησιασα και τραβηξα μια τουφα με το χερι μου..το κοιταξα και ηταν μαυρο..το μαλλι της ηταν καστανο ανοιχτο..μολις το ειδα εμεινα..για να βαφει τα μαλλια με βαφες που φευγουν με ενα λουσιμο ποσο φοβατε να μην ρην βρουν οι αστυνομικοι..

-για να μην σε βρουν σωστα;
Της ειπα και τα ματια της αμεσως βουρκωσαν..

-στη μαμα μου δεν αρεσουν τα βαμμενα μαλλια κατι ομως επρεπε να κανω..και να.. σκεφτηκα αυτο..

-εχεις περασει τοσα ρε γαμωτο..
Της ειπα και δακρυσα και εγω..την αγγαλιασα σφικτα..και καποια στιγμη βγηκε απο την αγγαλια μου..μου χαμογελασε σκουπισε τα δακρυα της και μπηκε στο μπανιο μαλλον θελει να αλλαξει..καθισα στο κρεβατι και εγ και την περιμενα..αναρωτιεμαι πως θα ειναι... με καστανα μαλλια..βαμμενη και με ωραια ρουχα..ειναι ηδη πολυ διαφορετικη..

(Στην φωτο ειναι η φραντζεσκα

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

(Στην φωτο ειναι η φραντζεσκα...)

Θα ειναι η πιο ομορφη..στην φωτογραφεια που μου εδειξε ηταν υπεροχη..την θυμαμαι νομιζω την φραντζεσκα αλλα δεν νομιζω να πηγαινει πια σχολειο..ποσα τραβηξε και αυτη..απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η φωνη της..

Ενας Ωραιος Μαλακας AfterNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ