-ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΜΙΛΑ..
φωναξα και τον εσπεωξα με δυναμη..σηκωθηκε πανω και με σπρωξε πισω τα ματια του ηταν κοκκινα..τρομαξα υπερβολικα ..-τον θανατο του μπασταρδε εσυ θα τον πληρωσεις..δεν τρωω φυλακη για εσενα γαμημενε καργιολη..
Ενιωσα το αιμα μου να σταματαει...οι τριχες μου σηκωθηκαν..θανατο...πεθανε...οχι δεν γινεται αυτο...οχι δεν..-ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ
Μου φωναξε και με σκουντηξε..-ΠΕΘΑΝΕ;
Ρωτησα και η καρδια μου χτυπαγε πιο δυνατα απο ποτε...τα χερια μου ετρεμαν..ηθελα απλα να ημουν εγω στην θεση του..-οχι γαμω την μανα σου οχι..του δινουν το πολυ ενα μηνα..στα μηχανηματα..μετα απο κει διαλεγεις ή συνεχιζεις να τον κρατας δηθεν στην ζωη..που ετσι και αλλιως μετα απο κανενα μηνα θα πεθανει ή σταματας την μηχανηκη υποστήριξη και πεθαινει ακαριαία ουτε πονος ουτε τιποτα..
Τα λογια του ηταν ενα ενα μαχαιρι στην καρδια μου...ηταν τωρα το τελος μου...ηταν εδω... αυτο ηταν...αν ειχα λιγο μυαλο..αν ειχα εστω και μια γαμω σταλιτσα δεν θα γινοταν αυτο..-ΜΑΛΑΚΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ..
ξανα φωναξε ο δημητρης..-ΣΚΑΣΕ ΜΠΑΣΤΕΡΔΕ ΑΝ ΠΑΩ ΦΥΛΑΚΗ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ... ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ..
Φωναξα οσο πιο δυνατα μπορουσα-ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ...θα πας μονο σου αν θες...
Μου ειπε στην αρχη δυνατα και μετα χαμηλοφωνα..-ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ..
ξανα φωναξα..και μου εριξε μια δυνατη μπουνια στο προσωπο..ενιωσα το αιμα να ρεει και να μπαινει και στο στομα μου..
Τον κοιταξα και οι ανασες μου εγιναν ακομα πιο βαριες..-σταματα μαλακα..μην καταστρεψεις την ζωη σου απο ενα ατυχημα...
Μου ειπε ηρεμα-δεν ηταν ατυχημα και το ξερουμε και οι 3 καλα..
Του ειπα ενω τα χερια μου καλυψαν την μυτη ..και σκουπιζαν τα αιματα-κανεις μας δε θα μιλησει..κανεις ποτε δεν θα μαθει..
-δεν μπορω να ζησω ενω ξερω οτι εκανα κακο σε ενα ανθρωπο...και στην ροζυ δυο ανθρωπους ακομα χειρότερα... δεν το αντεχω..
-τωρα μας εγινες ευαίσθητος;
Ειπε κοροϊδευτικά... οι ανασες μου ακομα πηγαιναν πολυ γρηγορα..-ρε μαλακα μιλαμε για ανθρωπους ζωες; ποιος ειμαι εγω ή εσυ που θα της παρουμε; ποιος ειμαι εγω που για την πλακα μου αφαιρεσα μια ζωη..εναν ανθρωπο..τι νομιζεις οτι ειμαστε; δυο κακομαθημενα 15 χρονα..καταλαβε το...θα σαπισουμε στη φυλακη αυτο μας αξιζει...
-αυτο αξιζει σε εσενα..εγω θα παω ψηλα...οταν θα ψοφισει ο γερος μου θα εχω ολα του τα λεφτα να τα φαω με τις γκομενες μου..εσυ κατσε στην φυλακη να κλαιγεσαι. Εγω εξαλου δεν εκανα τιποτα..
-εσυ φταις θυμησου τι εγινε τοτε... καθομασταν ξαφνικα ακουμε τον ηχο απο το μηχανακι του αλεξ ..τον βλεπουμε απο μακρυα..και λες
''Πετα του μια πετρα του μαλακα να πεσει.." και εποιασες μια πετρα απο κατω και μου την εδωσες.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ο στρατος δεν φταιει καθολου..εμεις φταιμε..εμεις θα παμε μεσα..- ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ
μου φωναξε με ξανα εσπρωξε..δεν με ενοιαζε τιποτα περισσότερο απο το να πληρωσουμε...πρεπει να πληρωσουμε...-ΣΚΑΣΤΕ ΠΙΑ
Ακουστηκε η φωνη του στρατου και γυρισαμε και οι δυο ξαφνιασμενοι να δουμε τι επαθε..-Ολοι φταιμε..ντινο μην λες τα μισα απο οσα εγιναν..οταν σου εδωσε ο δημητρης την πετρα ειπα και γω..
"Πετα την να γελασουμε "
Φταιμε ολοι..Ολοι εκει θα καταληξουμε..εκει αξιζει να καταληξουμε.- τι λες ρε μαλακα και εσυ... εγω για τον μπασταρδο τον αλεξη δεν μπαινω φυλακη.
Ειπε ο δημητρης ...δεν εχω την ψυχικη διαθεση ουτε να τον χτυπησω τον μαλακα..πρεπει να δω τι θα κανω με την ροζυ...-σε παρακαλω στρατο..παμε να παρω κατι απο το κυλικειο να φαει κατι η ροζυ μολις ξυπνησει..
-ναι ρε παμε..
Μου ειπε..-εγω δεν καθομαι αλλο εδω..
Ειπε ο δημητρης ενω απομάκρυνομασταν..κανεις απο τους δυο μας δεν μιλησε..συνεχισαμε να προχωραμε..Εμμμ..δεν εχω να πω κατι...❤❤
Ψηφοοο❤❤
Και σχολιο για γνωμες ❤❤
أنت تقرأ
Ενας Ωραιος Μαλακας After
أدب المراهقينΗ ιστορια μας συνεχιζεται.. ❤ Η προηγουμενη λεγετε " Ένας Ωραίος Μαλάκας" για οσες δεν το ξερουννν..❤