Εχει περασει μια μερα μακρυα του σαν αιωνας... δεν θελω να δειχνω ποσο ποναω..κανεις πια δεν αναφερεται σε αυτον...αν οσο τον σκεφτομουν διαβαζα..θα ειχα περασει νομικο...δεν προκειται να γυρισει...θελω να μαθω τι ηθελε να μου πει..αλλα το κινητο μου χαλασε...και εχασα την καρτα μου...γιατι αυτη η πουτανα η μοιρα αφηνει να συναντιθουν δυο ανθρωποι ενω ποτε δεν θα ειναι μαζι..γιατι;;.. αναρωτιεμαι ποτε θα γυρισει..στην σια δεν εχω τολμησει να πω ποσο τον θελω..θα αρχισει να μου λεει.."εγω σου ελεγα πηγαινε πηγαινε εσυ εκανες πισματα εσυ φταιες ".. και το χειροτερο ειναι οτι ξερω οτι εγω φταιω..ο αλεξης δεν μου ειχε πει ποτε Σ'αγαπω..ειμαι τοσο σιγουρη οτο το εννοει..μεχρι και τα τελευταια λεπτα ηθελα να μου εξηγησει και εγω...αλλα τι να εξηγησει;;υπαρχει εξηγησει σε αυτο;;..πρωτη φορα ποναω τοσο... δεν αντεχω να μην τον νιωθω διπλα μου..ξερω τι θα κανω για να τον αισθανομαι κοντα μου..θα παω στους τοιχους..και οπου θελει ας βγει..αλλα πρεπει να βρω ρουχα..πηγα στην ντουλαπα μου..δεν εχω ρουχα σαν και αυτα που εχουν..εβαλα ενα μπλε τζιν..μια ασπρη μπλουζα και την μπλε ζακετα μου..εχουν δικιο..τα ρουχα μου ειναι πολυ διαφορετικα απο αυτα που βαζουν..αλλα πρεπει να παω..ακομα και ετσι..πηρα κινητο λεφτα κλειδια και εφυγα..προλαβα το λεωφορειο..σε 30 λεπτα ειχα φτασει κατεβηκα απο το λεωφορειο..η καρδια μου ετρεμε..δεν θελω να μου φερθουν οπως την αλλη φορα..πηρα μια βαθια ανασα και προχωρησα..ειδα μια κοπελα την σκουντηξα..ηταν η ιδια με την αλλη φορα..ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ...
-εσυ; παλι εδω;
-εμμ..
-εσυ δεν εισαι η κορη του πλουσιου που θελει να μας τα γκρεμισει;
Ειοε λιγο νευρικα..-ναι.. αλλα θελω να κανω και εγω graffiti..
-εσυ;να κανεις graffiti;
-ναι..θελω να γινω σαν εσας..
-σοβαρα μιλας;
Ειπε και εβγαλε την φρατζα απο την μεση για να με κοιταξει και με τα δυο ματια..-ναι..
Ειπα σιγανα..φοβαμε λιγο..-ΠΑΙΔΙΑ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ..
φωναξε...και ολοι μαζευτηκαν.. γυρω μας.. και αρχισαν να ζητω κραυγαζουν ... με δεχτηκαν..-καταρχας θελει αλλα ρουχα..
ειπε ενας ψηλος με ωραια ματια..-ναι ναι..
Απαντησε μια κοπελα..-οντως..
Ειπε ενας αλλος..-τα δικα μου ρουχα θα της κανουν..θα της δωσω μεχρι να παμε να παρουμε..
Ειπε η κοπελα που τους το ειπε..-ωραια..αλλαξε την και μετα παμε για graffiti..με τους αναρχικους..
Ειπε παλι ο ψηλος με τα ωραια ματια..-ναι..
Ειπε η κοπελα.. και με τραβηξε απο το χερι ..και ετρεχε..δεν μιλησα δεν ηξερα τι να πω..σε λιγο φτασαμε σπιτι της..αυτη μενει κοντα...ανοιξε με το κλειδι χωρις να μου αφησει το χερι..και με πηγε στο δωματιο..το σπιτι ηταν παντακαθαρο και ταχτοποιημενο..ανοιξε την πορτα του δωματιου και ηταν σαν να εσκασε βομβα..ρουχα εδω..μαυροι τοιχοι..graffiti παντου..-λοιποννν...παρε αυτο αυτο κσι αυτο..πηγαινε μεσα να ντυθεις..
Μου ειπε και πριν προλαβω να μιοησω με εσπρωξε στο μπανιο του δωματιου..
Κοιταξα τα ρουχα ηταν μια ζακετα μαυρη..ενα τζιν με πολλα σκισιματα..και μια μπλουζα κοντομανικη με το σημα τον αναρχικων..μου ηταν φαρδια..αλλα ετσι πρεπει να ντυνομαι..βγηκα εξω και ειχε βαλει και η κοπελα την ιδια με μπλουζα με το σημα των αναρχικων..-ουαου..εισαι τοσο ομορφη..
Ειπε..ειμουν ιδια με αυτους..με εβαλε και εκατσα στην καρεκλα και με εβαψε..ανακατεψε τα μαλλια μου..-εισαι ετοιμη..
Ειπε και με αφησε να κοιταχτω στο καθρέπτη... ειμουν σαν ενα μαυρο πλασμα..ειμουν σαν αυτους..δεν ξερω αν αυτο ηθελα βασικα..ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ❤❤❤
ΨΗΦΟ❤❤❤
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΓΝΩΜΕΣ (απαραιτητα για το πρωτο κεφ) ❤
Δεν ξερω γιατι στην αλλη ιστορια δεν με αφηνε να βαλω εικονες..αλλα εδω με αφηνει..οποτε να τις βλεπετε ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Ενας Ωραιος Μαλακας After
Novela JuvenilΗ ιστορια μας συνεχιζεται.. ❤ Η προηγουμενη λεγετε " Ένας Ωραίος Μαλάκας" για οσες δεν το ξερουννν..❤