παρτ 12 ❤

8K 865 48
                                    

Ομγ ποσο ασχημα τους φερονται..αρχισα να δυσκουλευομαι να αναπνευσω σαν να πνιγομαι..πηρα μια βαθια ανασα με δυσκολια και ειδα στην εισοδο του νοσοκομειου την σια με τον νικολας και τον μανο και δυο αγνωστες κοπελες ..ηταν ολοιδιες..ομορφες..ξανθιες και οι δυο ..ηταν αδύνατες ... ηταν πραγματια πανεμορφες..ηρθαν κατευθειαν πανω μου..

-εισαι νταξει;
μου φωναξε η σια.. ενω μια απο τις δυο κοπελες με κοιτουσε με ορθανοιχτα τα ματια..

-θα πεθανει..
Ειπα και ουρλιαξα...

*****σκεψεις σιας****

Ουρλιαξε δεν την εχω ξανα δεις ετσι... τα ματια μου αρχισαν να δακρυζουν πρεπει να κρατησω την ψυχραιμια μου..πρεπει να την βοηθησω..

-ροζυ ολα καλα θα πανε...
Ειπα και εσκυψα απο πανω της σηκωσε το προσωπο της ...και τα ματια απο ασπρα ειχαν γινει κοκκινα...η κορη ειχε γινει μαυρη..ηταν σαν να ειναι βγαλμενη απο θριλερ..

-τιποτα δε θα παει καλα..
Ενιωθα την τριχα μου να σηκωνεται...δεν μπορω να την βλεπω ετσι..

-πες μου τι εγινε..
Της ειπα ηρεμα και την αγγαλιασα..με σφιξε και εκλαιγε..

-ο αλεξης ειναι με μηχανικη υποστήριξη...

-πως;
Ειπα τρομαγμενη..

-τον περιμενα στο παρκο και μετα ο ντινος ηρθε και μου πε.. οτι ηταν με τον στρατο και τον δημητρη και του πεταξε μια πετρα στην ροδα και χτυπησε και τωρα λεει ο γιατρος πρεπει να περιμενουμε ενα μηνα.. αν ξυπνησει καλα ολα.. αν οχι πρεπει να αποφασισουμε να του βγαλουμε την μηχανικη υποστήριξη για να μην ποναει αλλο..και πεθαινει ακαριαια..Και φυσικα δεν θελω να ποναει...

-οο θεε μου οχι...
ακουστηκε η φωνη του νικολας...

-τον αγαπαω...τον αγαπησα...και τωρα νιωθω οτι τον χανω...
Ουρλιαξε και με εσφιξε κιαλο..

-σε παρακαλω σταματα ολα καλα θα πανε...
Ειπα και εκλαιγα..και την εσφιξα στην αγγαλια μου...

-δε το πιστευεις ουτε εσυ αυτο..
Μου ψηθυρισε..δε το πιστευω δεν μπορει να της συνβαινει αυτο..δεν μπορει ηταν ολα μια χαρα και παλι εγιναν πουτανα... γιατι αυτη η μοιρα την βασανιζει...γιατι να τους συνβαινει αυτο...γιατι να το επιτρεπει ο θεος αυτο...γιατι γαμωτο γιατι...

-πρεπει να παρω την μαμα του αλεξη...
Ειπε ο νικολας και βγηκε εξω..

-μωρο μου πρεπει να εισαι δυνατη τωρα..
της ειπα γλυκα ηρεμα και της χαιδευα τα μαλλια της..

-δε μπορω αλλο να το πολεμαω αυτο...θελω να πεθανω...
Μου ειπε...

-μεινε εδω.. μεινε δυνατη...

-δε μπορω καταλαβε το ..εχω κουραστει..

-σε χρειάζομαι ....σε χρειαζεται..μην τα παρατας τωρα..τωρα μεινε δυνατη..

Νταουνννν πολυ νταουνν ❤❤❤❤🔥🔥❌
Ψηφο αλητεζζζ❤❤❤❤❤❤
Και σχολιο 🔥❌❤❤❤❤

Ενας Ωραιος Μαλακας AfterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora